יום שני, 14 בדצמבר 2015

המקום הכי מלא בתל אביב זה כאן !!!

כמדווחת החלוצה מהשטח יצאתי לבדוק אתמול את המקום החדש של תל אביב. השטח שלי היה בר מסעדה חדש שמכיל כ 250 מקומות ישיבה, ובשעות הערב מבלי לשים לב, באופן מפליא כל 250 המקומות התמלאו. המקום הגדול היה מלא עד אפס מקום. אין ספק, מדובר בהישג מרשים למקום תל אביב.
המקום ממוקם על גג גן העיר בתל אביב וחלקו באויר הפתוח, חלקו בחלל מקורה. אוירה של קיץ גם כשכולם עם מלאים, אוירה שמחה. שגרמה לנו לייך ולומר 'טוב שבאנו'!!

קנטה - הבר מסעדה הבא של תל אביב, כשהמטבח בניצוחו של ירון מלכה (קלואליס לשעבר), בתוספת האוירה המדהימה של 'קנטה', עושה את 'קנטה' למקום הבא של תל אביב. 

התפריט מחולק מחלקת הים/הגינה/התנור/והמחלקה לקרניבורי לקחנו וניהננו מקצת מכל דבר.
בקוקטיילים התחלנו עם 
LION IN ZION  - בומביי ספייר, בזיליקום וליים, קוקטייל שהוגדר 'גברי' אבל היה טעים גם לבחורות חריפות כמונו.
TUCO SALAMANCA  - טקילה' טריסל סק, אנגוסטודא, אננס, ליים, ליצ'י ומזרק פלפל חריף. אומנם אנחנו בחרות אבל הלכנו על כל המזרק. החריפות העצימה את כל הטעמים של הקוקטייל, כמו שמלח מגדיש טעמים, החריפות עשתה טוב לקוקטייל. אבהנו גם את השירות העצמי של המזרק והבקבוקון. אני הייתי מאושרת מחריפות ואלכוהול. 

 Los pollos Hermanos - פוקצה עם נתחי פרגית, ממרח עגבניות, לימון כבוש, טחינה גולמית, ובצל מטוגן. פוקצ'ה עם ארומה מתקתקה מהבצל המטוגן (החריפות לא הורגשה), המנה היתה טעימה ובעלת עדינות אלגנטית. מדהים איך עדינות של יד באה לידי ביטוי בפוקצ'ה פרגית.
ממחלקת הים 'תשוקת הדייג' - קבבוני דגים עם פיסטוקים וגבינת קשקבל, על טחינה, קרם חצילים וזרעי עגבניות.
היינו חייבות להמשיך את הערב עם איזה סלט מרענן ולקחנו טומטינה - סלט עגבניות חתוכות גס עם כוסברה בזיליקום, פרוסות צנוניות, פרוסות שקדים, קרוטוני פוקצ'ה ומלא גבינת פטה כבשים.
עוד דגמנו מהגינה Feel The Beet - סלקים בתנור על קרם דלעת וגבינת טולום עם שמנת חמוצה. 
מנת סינטה בצלייה איטית - פרוסות סיינטה צרובות לצד פולנטה מטוגנת ורגו פטריות ביין אדום. מדהים כמה המנה הזו יכולה להיות מעולה!!!! פשוט הברקה של מנה גם בהגשה גם בטעם. ציר המנה היה עשיר פשוט לחתוך מעט מהסינטה, מהפולנטה ולהרטיב כל ביס בציר הזה. זו מנה שהייתי יכולה לאכול כל יום. פה באמת בא לידי ביטוי שף ירון מלכה (קולואליס לשעבר). זו מנה ראויה לשבח. משולשי הפולנטה היו משולשים כרוכים יפים ומדוייקים, נתחי הסינטה היו קטנה ונימוחים. פשוט רוצו להזמין את המנה. אין מילים!

האלמנט התשיעי - מוס שוקולד עם בסיס שוקולד קרנצ'י שהכל מורכב משכבות שוקולת בטעמים שונים שעורבבו. זה לנגוס במוס או בבסיס ולנשום את טעמי השוקולד פנימה. אפשר היה להרגיש ארומת פטל, אותי הטעמים לקחו לילדות. היה בשוקולד הזה טעם טהור שכבר אין בתקופתינו. עונג.
טוברלון חלווה תחתית מעולה של ביסקוויט כרמל, קרם חלווה בציפוי שוקולד לבן ופיסטוק עם טוויל שומשום. אהבתי שהביאו חלווה  - שהיא חומר גלם כבד יחסית לקינוח עדין וכיפי.

אהבנו פלוס
*****
קנטה - KANTA
אבן גבירול 71 תל אביב











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...