יום שלישי, 1 במרץ 2016

שלומי אבוקרט - מציג את טרנד עיצוב השיער ל 2016



לפני 4 חודשים ביקרתי במספרת SO של שלומי ואור אבוקרט בבאר שבע. את החמימות, הנעימות והמקצועיות של שלומי ואור. לא יכולתי לשכוח. אז זכיתי משלומי לתספורת וצבע (עם מוליך השמן מבית לוריאל). הצבע היה עמיד מאוד ומלא זוהר וברק. חייבת לציין שזה היה צבע השיער הטוב ביותר שהיה על השיער שלי, כשהמשכתי לצבוע שיער בבית לאחר מכן, פשוט הרגשתי שהרסתי את הצבע! הצבע והגוון של שלומי ואור היו האיכותיים ביותר!

שלומי ואור עם ותק של מעל לעשור אומנם, אך תמיד ידם על הדופק והם יודעים להיות דבקים בצווי האופנה העכשוויים!

לכבוד 2016, שלומי ואור מבית SO, עודכנו בטרנדים החדשים. 
  1. צביעת האומברה - עדיין מככבת במספרת SO, יש שוב לציין שגם פה הצבע לאומברה הוא עם מוליך השמן מבית לוריאל. אז אם כבר חשבתן על צבע/אומברה אל תתפשרו על מספרה אחרת.
  2. גווני האפור - מתחילים קו אופנתי חדש, מרענן ונועז. מתאים בייחוד לנשים אמיצות.
  3. פס סגול - הטרנד שכבשה את ליבי, מכורה לצבע סגול, עם תספורת ופן משלומי ואור התחדשתי גם אני בפס סגול! את הפס ניתן לצבוע בצד או מקודקוד הראש. הצבע עדין ולא אגרסיבי - על סף הורוד. אני סופר מרוצה. הסגול בהיר ועדין וגורם לכל מי שרואה אותי להתעניין בפס ולחייך. צבע מרענן ואופטימי שהכין אותי לאביב הקרב ובא.

התספורת ששלומי עיצב לי נהדרת ונראית טוב כבר מהרגע הראשון. 
הפן ששלומי עשה לי היה נהדר והחזיק מעמד ימים ספורים. ממש נהניתי ממנו! 

כמובן הכל עם עם החמימות - ששמורה רק לאור ושלומי. את החמימות והנעימות שלהם אי אפשר לזייף. מרגישים בבית מהרגע הראשון שנכנסים למספרה!

ממליצה בחום *****

מספרת SO

הכותל המערבי 13 באר שבע
052-3957416
שעות פתיחה 9:30-20
חפשו בפייס: שלומי ואור מעצבי שיער

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...