יום שלישי, 17 בינואר 2017

רומניה, רוסיה וקלאסית הן אחלה פיצות

אם יש משהו שהולך טוב עם בירה או קוקטייל זו פיצה טובה. הרי כבר מזמן עברו ימי השניצלונים והמטוגנים. אנשים בבר רוצים פיצה. כל בר מצליח מכין לעצמו פיצה. ובכלל, פיצה הפכה לאחת מאבות המזון של הבליינים בתל אביב ובארץ.
לפני מספר חודשים הוקם בתל אביב 'ראמה' - בר קוקטיילים עשיר עם תפריט - ניחשתם נכון. תפריט פיצות. לא מדובר בתפריט רגיל. הפעם אנשים 'ראמה' מפתיעים ועושים לפיצות ורציות נוספות. הגעתי אתמול לבדוק את 'ראמה' וגיליתי (גילינו) כי טוב.
את הערב שלנו התחלנו עם 'ראמה התשיעי' קוקטייל על בסיס טקילה עם פירות הדר וצי'ילי חריף... התשיעי הזו מגיע עם כותרת מלח וצ'ילי על שולי הגביע. אם לא היה לכם חריף מאלכוהול ומפלפל - השפתיים שלכם ישרפו עוד קצת מהמעטפת.
קוקטייל אננס חדש עם מיץ אננס, יגרמאסטר ורום היה אחלה אפרטיף לפתוח את הערב. מתוק וטוב. גם בזיליף עם וודקה, סירופ פסיפלורה, גויאבה ובזיליקום הייתה מרעננת חורפית נהדרת.
אומנם 'ראמה' אינה פיצריה, אבל באנו לטעום. תפריט הפיצות של 'ראמה' הינו עדתי. תוכלו למצוא שם את ה'רומנייה' שבאה
 עם רוקט, פרמז'ן, כמהין, וסבלה זיתים, שיצרו פיצה מעולה!!! טעימה ועסיסית. אהבנו מאוד גם את הקלאסית עם פטריות מתקתקות, מוצרלה, שאלוט קונפי, ובזיליקום פריך. שתי הפיצות קצרו אצלנו הצלחה. ובצדק.
המשכנו עם ה'עירקית' עם ביצה ועם חציל קלוי, ומאוד אהבנו והופתענו מה'רוסייה' עם בצק סלק, גבינה כחולה, סלמון כבוש, אגוזי מלך והדרים. אין ספק ש'ראמה' חזקה בעדתיות ובצדק - טעים.
כל הבצקים של הפיצות והתפריט פרי ידו של שף עידן פרץ שזכה בפרס הבטחת השנה ובצדק - טעים טעים טעים. הבצק פריך, דק ומחזיק את התוספות.
את הפיצות מוגשים בקרטון, מה שמקנה תחושה קלילה ולא מחייבת. הקוקטיילים טעימים. ב'ראמה' יושבים עם הפנים לרחוב, למי שקר לו - יש גם שמיכות. אבל אם צריכים להיות ברי מזל אם יהיה לכם מקום, כי המקום שוקק חיים!!!

ראמה
קינג ג'ורג' 38 תל אביב
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...