יום שני, 19 ביוני 2017

COFFEE HOUSE מעוצב כמו ניו יורק, טעים כמו פריז

 בחורף האחרון טיילתי במנהטן שבניו יורק. את ארוחת הבוקר שלנו היינו חוטפות במסעדת 'דיאן אנד דה לוקה', בר כריכים טריים, עם סלטים מוכנים המחכים במקרר, הכל טרי טרי יום. הכל סופר פשוט ומגרה. כשחזרתי לארץ גיליתי את המקבילה של 'דיאן', תתפלאו היא נמצאת בשוק אלנבי רוטשילד. שמה של המקבילה היא COFFEE HOUSE וזה המקום המנצח הבא של תל אביב.




















התפריט פשוט ב COFFEE HOUSE, סלטים טריים יום-יום, כריכים וטוסטים, מחומרי הגלם הטובים ביותר, בגטים צרפתיים, גבינות צרפתיות, הירקות הכי טובים, והמאפים טריים יום יום במקום. 
הקונספט? פשוט - עם חומרי הגלם הטובים ביותר לא צריך להתחכם. הכל מדויק וטעים.




התחלתי את הארוחה שלי עם סלט ביראות של קייל, אורז בר, גבינת פטה, קוביות בטטה ואגוזים. את הכל מכינים במקום. לכל סלט ב COFFEE HOUSE יש את רוטב הויניגרט המדויק שלו בתיבולים שונים. האמת? אחד הסלטים היותר טעימים ומהנים שאכלתי, קליל, טרי וממש טעים! עם חמיצות מעודנת מהויניגרט ועדינות מהבטטה. לי זה עשה טוב!
המשכנו עם כריך בבגט עם ברי כמהין, רוקט וקישוא. ראשית, הבגט ראוי לשבח, פריך מבחוץ ורך מבפנים. עם הארומה בצרפתית המוכרת. הברי משובחת ניצחה, לצד קישוא קלוי ועלי רוקט טריים. אומנם מדובר בכריך, אבל עם כזה כריך לא צריך יותר, הוא מושלם.


 גם מקל גבינות עם צ'יפוטלה, גבינות ותבלינים, עשה לנו טעים וכיפי. המשכנו עם קפה 100% ערביקה מעולה לצד עוגיית בצק פריך ממולא שוקולד ואגוזים (מעיין נוטלה הום מייד), לצד מלכת הקלאסיקות - שטרודל תפוחים, אבל זה היה השטרודל הכי טעים שתאכלו בחייכם. הכל השטרודלים ב COFFEE HOUSE נאפים מידי יום, ללא מחיות, עם המתכונים הקלאסיים הכי טובים. אהבנו מאוד!!!!!

בקרוב ייהיו ב COFFEE HOUSE מנות חדשות של פרצעל קונביף, כריך פתוח של סלמון, גבינת מסקרפונה ותוספות, קיש לורן, מנות לבאנה ופטה כבשים ועוד מנות. 
























COFFEE HOUSE בין ניו יורק לפריז!

COFFEE HOUSE 
שוק רוטשילד אלנבי
רוטשילד 36 תל אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...