יום שלישי, 18 ביולי 2017

אלגריה - טבעונית קטנה וממזרה

אלגריה, אלגריה, אלגריה... כל קבוצת הפייסבוק של הטבעונים מהללת ומשבחת. ואני - קוראת פוסטים ומסרבת להאמין שממקום כה קטן באבן גבירול 165 יוצאים דברים נפלאים.
התשובה היתה לי כבר שביררתי על אלגריה. הבעלים - הם אותם בעלים של הדוסה בר הטבעונית שאני הכי אוהבת ומודה בכך. בעצם, אם אני נתקלת בשפית של הדוסה בר אני לא מוותרת על חיבוק, סתם כי היא עושה אוכל טוב. 
עכשיו כל שנותר הוא לטעום מאלגריה - בית קפה, ומעדניה טבעונית קטנה וממזרה. כן, ממזרה זו שעושה אוכל כל כך טעים ממקום קטן ופשוט. 
התחלנו את הערב המשובח שלנו עם מנת קיסר טבעונית, סך הכל סלט קיסר טבעוני, אבל הכי טעים שאכלנו ממזמן גם בגרסה הלא טבעונית, לבבות, לבבות טריים ופריכים של חסה שנבחרו בקפידה, רוטב משובח מאוד, צלפים, עירית קצוצה, גבינה טבעונית ונתחי טופו טעימים. סלט מושלם, שיילמדו המסעדות לעשות סלט כזה עם גבינה נראה אותם!
הסלט אסייתי היה מעולה, עשיר בטעמים, מלא ירקות חתוכים דק, אטריות שעועית, אצות, פטריות,  עם כוסברה, בוטנים, צ'ילי ורוטב אסייתי. סלט מושלם מחיתוך, עד התיבול, החריפות העוקצנית (מאוד), האיזון בטעמים. מושלם!
ראוי לציין כשהתיישבנו והזמנו לא היינו מודעות לגודל המנות. במעורב פטריות שיטאקי ושמפניון ובצל מתובלים על אורז מלא וההמבורגר הטבעוני בקושי נגענו. ההמבורגר מאורז מלא וקטניות מונבטות מגיע עם איולי קארי, כרוב כבוש וירקות לצד רבעי תפוחי אדמה עם רוטב איולי צי'פוטלה טבעוני וטעים וחריף. מעולה. 

את החצי השני של הארוחה ארזנו הביתה. כל מנה במחיר ממוצע של 45 ש"ח, שווה וטעים (וכמובן ללא ייסורי מצפון)!

אלגריה
אבן גבירול 165, תל אביב
03-6136964






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...