יום ראשון, 6 באוגוסט 2017

גגה, דוכן בשרים מגידול הבקרים

 בפאתי שוק הכרמל, הסמטאות האיטליז קיימת קבוצה בת 3 איטליזים. הקצביות של גגה, הינם 3 קצביות מבית איציק הבוכרי ומשה פייב, דור שלישי למשפחת קצבים. הקצביות של גגה הם לא סתם עוד קצבייה או אטליז מוכר. הם קבוצה שממש מכירה את הבשר. הקבוצה רוכשת עגלים מגיל ינקות ומגדלת אותם בחווה פרטית בדרום (פחות לחות לבקר). כל פר ופרה שבאיטליז מוכרים לבעלים עוד מגיל קטן, מפוקחים בתזונה על ידי הבעלים וזוכים ליחס טוב למה שמוביל אותנו למקום הבא.
את כל הטוב הזה לא יכלו משה ואיציק לשמור לעצמן והם חברו לגילי פפרמן (גילי'ס לשעבר) ויחד הקימו את 'גגה' המקום החדש לאכול בשר טרי, מופקד והפועל היוצא מהכל - מאוד טעים.
'גגה' קרויה על שם אביו של משה מתחיל השושלת הקצבים. 'גגה' מציעים מבחר בשרים על האש, סטייקים, קבב והמבורגר והכל במחירים הוגנים. כמובן הכל פרי ידיו של גילי עם הסחורה המבורכת של הקצביה. זה שילוב מנצח.
התחלנו את הערב שלנו עם שלל סלטים. מטבוחה, טחינה, וסלט יווני קטן נפרסו על שולחננו יחד עם פרוסות בגט עם שמן זית וחומץ בלסמי. הכל היה טעים ונח אבל גולת הכותרת הבילתי מעורערת של הסלטים היתה 'סלט בשר', כמה מפתיע! בשר קצוץ עם ירקות מבושלים, סלט אומנם שמן אבל מלא בטעם, לא מתנצל במליחות, מעין מעדן שבא לי לחיות עליו בוקר, צהריים וערב - בתוך פיתה, או בסיבוב. פשוט טעים.

המשכנו עם מנת המבורגר הבית עם פוטטו. ההמבורגר אומנם היה וול דאן, אבל אנחנו עזבנו את הלחמניה ונהננו מהבשר. כל ביס ב'גגה' מצדיק את עצמו מבחינת הבשרים. וזה לא מפתיע. המשכנו עם מנת קבבים, שגם היו טעימים (קטנים כחטיף חסר ייסורי מצפון).
הערב ירד על 'גגה' והאנשים לא הפסיקו לזרום אליה, קבוצות על קבוצות ואנחנו בניהם. ניסינו לבקש קינוח, אבל ויתרנו ועשינו כמו כולם. ביקשנו מנת שקדי עגל והמתנו בסבלנות עד בוא תורנו. חכינו לא מעט, שכן המקום היה מפוצץ עד אפס מקום - אבל! כל ההמתנה הייתה שווה כל ביס שקדי העגל היו פשוט מעולים. הקינוח האולטימטיבי בפליאו. עסיסי, נגיס, ממלא את הפה במיצים של טעם, מעדן אלוהי!!!
אהבנו מאוד

גגה 
חיים חבשוש 31 תל אביב




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...