יום שני, 30 באוקטובר 2017

זוריק - בית הקפה שתמיד מלא ובצדק

 בעולם שבו לקוחות מחפשים מקומות שנותנים אוכל טוב יחד עם יחס אישי, ניצחו בתי הקפה על המסעדות. לכל אזור בתל אביב, יש את בית הקפה המנצח. זה שתמיד מלא, שמגיש אוכל טוב עם יחס אישי, שכיף להגיע אליו במיוחד או לרדת לקפה עם כפכפים. בצפון הישן מככב "זוריק" בית הקפה בן 13 שנה שלא מפסיק להפתיע ולהמציא את עצמו מחדש.
תמיד מלא ב'זוריק', אם בארוחות הבוקר, בעסקיות הצהריים או בשעות הערב. 'זוריק' מתאים לכל שעה. 
אני ושרית הגענו לערב חורפי בזוריק. יובל קיבל את פנינו והתיישבנו במתחם הפנימי. מיזוזה וקוקטייל הבית קיבלו את פנינו וחיממו לנו את הקנה לקראת הבאות.
טרטר סלמון היתה הראשונה שטעמנו שהגיע עם שמן שומשום, בצל כוסברה וסויה, עם עגבניות וקרם פלפלים. לא באמת ציפיתי למנה כל כך מוצלח מבית קפה. מנה מעולה שראויה להיות גם בברים ובמסעדות. פשטות, טריות ואיזון נכון של טעמים. קרם הפלפלים איזן את טעמי הכוסברה הסויה עם המתקתקתות שלו. והכל יצר ביס מאוזן וכיפי שלא הפסקנו להתפעל ממנו. 
המשכנו עם סלט זוריק. תמיד טוב לבחור את סלט הבית כדי לבחון בית קפה טוב. קיבלנו סלט אנדיב עם תלתלי בטטה וסלק מטוגנים שעשו סיומים קריספיים לכל ביס יחד עם אגוזי קשיו קלוים וטריים. את כל הטעמים האלה שברה מתיקות פרוסות האגס בסלט. ראוי לציין את שילוב הטעמים והמרקמים בסלט הזה. גם בשעות ערב ניתן היה להרגיש שהפירות והירקות של 'זוריק' הם הטובים ביותר. האגס מאוד איכותי, האנדיב פריך והקשיו טרי וכיפי. הסלט חוסל עד תום.
לעיקרית לקחנו הפעם ספיישל. פילה דניס על ירקות ירוקים ועגבניות לצד תוספת. אנחנו בחרנו אורז עם עשבי תיבול שהיה מעולה. אבל הדג עצמו היה אחד ממנות הדג הטובות שאכלנו בבית קפה. טעים, עסיסי, שני נתחים מכובדים, עשוים בקפידה. שוב - מנה שראויה להיות גם במסעדות מכובדות יותר. 'זוריק' מפתיעים פעם שניה. עם דג סופר מוצלח וראוי שהמנה תהייה קבועה!
קינחנו עם קרמבל תפוחים מעולה, מתוק במידה, עם שכבת קרמבל נגיסה מעט ותפוחים מתוקים ומנחמים. קינוח מושלם וסיום מושלם לערב קלאסי בבית קפה מוצלח ובצדק. 

גם אחרי 13 שנה 'זוריק' חי, בועט וטעים

זוריק 
יהודה מכבי 4, כיכר מילאנו
תל אביב




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...