יום שני, 29 בינואר 2018

טרנטינו - איטלקייה מעולה לערב בנות

בחורף הזה אני מתענגת על כל טעם. אז אתמול החלטתי להתענג ולפתוח שולחן עם חברות אחרי העבודה. למה? כי מגיע לנו. איפה? מקום טוב באמצע - טרנטינו מתחם יס פלנט ראשון לציון. מה? אוכל איטלקי - עשיר וכיפי. לא מתיימר פשוט וטוב.
אז ידענו אנחנו צריכות פיצה אחת ופסטה אחת ו... אני הוספתי גם סלט לחימום הקנה. 
התחלנו את הערב שלנו עם סלט חלומי נהדר. הפעם הסלט הגיע מלא רוטב וכבר מתובל  כהלכה, מלא ירקות טריים (הרגישו את הטריות על עלי הרוקט). פיסות החלומי היו טעימות פריכות וכיפיות. כמו שצריך למפגש בנות. סלט החלומי הגיע עם לחם הבית והוספנו לו גם חמאת פטריות לנגב עוד קצת פחמימה בכל מפגש הבנות הזה. כי הרי אין מפגש בנות בלי קצת לחם. 
המשכנו עם פיצה. כי פיצה אצלי זה אחד מאבות המזון - בדוק! פיצה מלנזנה עם חצילים ופלפל חריף. החצילים היום נקיים מקליפה ונהדרים, הבצק היה פריך והחזיק את התוספות, רוטב העגבניות היה מאווווד טעים, הרגישו את זה בכל ביס וזה היה ממש כמו שאני אוהבת. לא שכחתי לתזכר את הפלפל החריף ששרף לנו בכל ביס ואנחנו נהנינו מזה.
המשכנו עם ניוקי ערמונים מתקתק ומנחם. כן ניוקי זה מנח וכיפי. אני הוספתי לעצמי קצת פרמז'ן מעל והבנות אכלו את הגרסה המתקתקה יותר, אני הייתי חייבת טעמים חזקים.
אחרי שהתפוצצנו הגענו לקינוחים. אחרי 3 מנות, שלושתינו שבענו, אבל אי אפשר בלי פינוק קינוח של סמיפרדו ברולה עם בננות מקורמלות וגם נמסיס שוקולד שהמיס את ליבנו וקיבתנו בטעם טוב, עדין ונימוך.

תביאו חברים ותחלקו מנות
טרנטינו
מתחם יס פלנט- ראשון לציון






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...