יום ראשון, 24 ביוני 2018

בולס אנד גוס ק-פה האנוי עשו לנו את הצהריים




















כבר מזמן אני מחפשת את הבשורה הקולינרית הבאה. כבר ברור שהקיץ הבשורה היא מנות קערה. את הכפפה הרימו ממסעדת ק-פה הנואי שפתחו דוכן למנות קערה. מה הסיפור? בעולם של RAW FOOD וסופר פוד, בולס אנד גוס ק-פה האנוי, עושה את הכל. דוכן צמוד לק-פה הנואי מאותו בית יוצר עם אמירה חדשה.
 הקונספט - מנות קערה, עם מרכיבים טריים, סופר פוד וכל הטוב שהגוף צריך. הכל טבעוני, ללא גלוטן, ללא סוכר, טעים וכיפי. 
המנות העיקריות נקראות BUDDHA BOWLS. 
אנחנו בחרנו לצהריים שתי קערות נ-ה-ד-רות. 
bali buddha עם רוטב קארי ירוק, טופו פינקטי עסיסי וטעים, שעועית חלוטה נהדרת ששמרה על טעמים מרעננים, נענע, קינואה ונבטוטי מש. מנה נהדרת התחילה לנו את הצהריים. אני לקחתי גם bombay tikka עם קארי צהוב חרפרף וטעים, רוטב טיקה מסאלה, טופו פיקנטי, אורז בר אדום, בוטנים, עדשם מונבטות, זוקיני ובזיליקום.
מזמן לא ננהנו ככה ממנות בצהריים, הכל הרגיש רענן וטעים. הוספנו גם חריף לכל מנה, אחרי הכל אנחנו אוהבות חריף. אני אהבתי את המנה של האורז האדום מילא אותי ועשה לי טוב. הטופו עסיסי, הירקות מעולים. והכל מרגיש רענן, בריא ולא כבד. 
לא ויתרנו על שני ACAI BOWL קינוחים:
 purple rain מעולה וטעימה. אני חיסלתי את הקערה שהיתה עם אסאי, פטל, אוכמניות, בננה, חלב שקדים, שקדים, ג'וגי ברי ויוגורט טבעוני, מוגש עם דומדמניות, תות שדה וקוקוס פריך. ממש ממש ממש טעים, רענן. סמודי של ארוחה טעימה ובריאה  - כן, הכל בריא ולא מעובד. 
טל אהבה את הקערה השניה של halloween שהיתה מעודנת ואקזוטית יותר עם חלב קוקוס, מנגו, שורש כורכום, בננה, דלעת, גארם מסאלה, פלפל אנגלי, מי קוקוס, מוגש עם ג'וגי ברי, זרעי דלעת, כוסמת, אפרסק, ולדר דלעת. נהדר. פשוט חשבו על כל מרכיב והביאו את הכי טוב שלו. מושלם בפה, קר צונן, בריא וטעייים!!!

פשוט ארוחה נהדרת, טעימה, מוצלחת. הוספנו גם מיצים שנעשים במקום בכבישה קרה עם הקליפות ששומרים על כל הויטמנים והערכים של הפירות. מושלם, כבר אמרנו?

מומלץ מאוד מאוד מאוד 
*****

בולס אנד גוס ק-פה האנוי
פרישמן 77 תל אביב







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...