יום שלישי, 15 בינואר 2019

הבשרים של meat point עכשיו עד אליכם!


לפני כשנה הוקם בהרצליה פיתוח אטליז שהוא בוטיק בשרים בשם מיט פוינט meat point.
מיט פוינט meat point הוקמה על ידי שני גיסים חובבי בשר ראובן ותמיר, שלאחר תפקידים בכירים במשק הישראלי חברו לאכרם דבאח בן לשושלת אטליז דבאח ודור שלישי למגדלי הבקר.
דבאח משווקים ומגדלים בשר קרוב למאה שנה ושולטים בשוק הישראלי. שמם של דבאח הולך לפניהם בטיב, באיכות ובטריות ולכן תמיר וראובן החליטו לחבור אליו בשביל להינות מבשר טוב ואז החליטו להקים את מיט פוינט meat point.
מיט פוינט הוא בית ממכר בשרים ונלווים לבשר בהרצליה פיתוח המשווק את הבשרים הפרימיום של דבאח. לבשרים של מיט פוינט יש בקרה של איכות ברמה מאוד גבוהה והם מכירים את הבקר מהיותו בעדר בתנאי גידול טובים ונקיים. ממש מהמגדל לצרכן.
במיט פוינט הרצליה פיתוח אפשר גם לבוא ולהנות בצהריים עם מנת עראיס נהדרת. אני אישית אכלתי הרבה עראיס בחיים שלי אבל עראיס של דבאח היה כל כך עדין ומתובל ברמה שמרגישים יותר בשר בכל ביס. העראיס כל כך עדין, שאתם רק רוצים עוד כי הוא לא נמאס בפה.
למיט פוינט אפילו מקררי יישון לחים ויבשים ליישון בשר בייבוא מיוחד. קונים טרי, עם שירות טוב וגם מיושן אם בא לכם ואפשר גם לקנות עראיס או רולדת בשר שמכינים במקום, שנהנה גם בבית.
כעת מיט פוינט הקימו אתר אינטרנטי המשווק בשרים לכל גוש דן עם שליחויות בחינם לקנייה מעל 300 ₪.

אהבתי מאוד
🌟🌟🌟🌟🌟
Meat point
מיט פוינט
אבא אבן 3 הרצליה
https://www.meatpoint.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...