יום שני, 17 ביוני 2024

אברקדברה חולון - תערוכת הקסמים שתערנן אתכם

תערוכת קסמים שחושפת את הסודות מאחורי הקסמים הידועים ותגלה עולם שלם לילדים בשיתוף אמן החושים נמרוד הראל. בתערוכה, מעבר למיצגים ענק וחשיפת הקסמים, תהיה סדנת קסמים שתלמד את הילדים איך להיות קוסמים; סדנה בנושא זריזות ידיים, חידוד חושים, מהירות תגובה ועוד. בתערוכה, נמרוד הראל יחשוף, את השאלה שמלווה את הקריירה: "איך עשית את זה?" באי התערוכה יוכלו להסתובב ולהיחשף לסודות הקסמים הכי עדכניים וחדשים של היום ואיך עושים אותם.

 התערוכה תחולק לפי תחומים, זריזות ידיים, מקורות הקסם ועוד. במתחם זריזות ידיים,  בין היתר אפשר ללמוד ולהתאמן על קסמים, ביניהם: 3 הקלפים, העברת גפרורים ממקום למקום, איך משתחררים מחבלים, העלמת מטבע ועוד. במתחם מקורות הקסם שנמצא בתוך חדר חוויתי של  אימרסיב, מסבירים ומדגימים את  הרצון של אנשים להיות מעל הטבע ולחשוב שאפשר לנצח את הטבע ב-8 עולמות תוכן שונים ומגוונים; מעולם הסיאנס, עד העולם המופלא של מרוואל עם הפטיש של תור.

בסיום התערוכה יתקיים מופע של 25 דקות של קוסם שיסכם את החוויה וידגים גם חלק מהקסמים.

איפה ומתי: החל מ-  18.7 היכל טוטו חולון, ראשון-חמישי 10:00-18:30 (כניסה אחרונה ב 17:00), ימי שישי: 15:30-09:00 (כניסה אחרונה בשעה 14:00) ימי שבת: 18:30-09:00 (כניסה אחרונה בשעה 17:00)

גילים: 3-12

מחיר: החל מ119 ₪ לכרטיס, משפחתי ל4 אנשים בעלות של 369 ₪, מבצעים מיוחדים ומחירים מסובסדים בכל וועדי העובדים, חברות האשראי ומועדוני הצרכנות.

פרטים נוספים: לרכישה הכנסו לאתר התערוכה - https://cadabraholon.co.il/


קרדיט: באדיבות ארטהאב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קאופמן-כהן - הבית קפה ויין הכיטוב שיש

  היום אספר לכם על ארוחה קלילה אבל עם המון קלאס. 'קאופמן-כהן' בית הקפה של חיים כהן בשיתוף עמית קאופמן שותפו. המקום בהרצליה פיתוח בשע...