יום שני, 9 במאי 2016

אחת המסעדות הטובות בארץ - נמצאת ברמת אביב

כמה כיף לדעת שבצפון תל אביב, ישנה פנינת חמד קולינרית, כזו שאתם רק צריכים לבוא ולהדגיש בפני השף מה אתם לא (!) אוהבים והוא כבר ידאג לכם.

ככה זה ב'חוות צוק', המסעדה שצמודה למעדניה שלה ומגדלת את הבשרים והירקות לעצמה. ואם במסעדות שוק עסקינן בשנים האחרונות. חוות צוק מנצחת בקטגוריה הזו ובכלל!

כשהטיב מובטח והשף מבטיח, אז בטוח שיהיה לנו ערב מהנה.
זו הפעם השנייה שלי ב'חוות צוק' ואני פשוט אוהבת את המקום הזה בלי לאכול מהתפריט. ככה זה בחוות צוק, ישנה אפשרות להזמין מהתפריט, או משמונת הספיישלים היומיים (על פי מצב השוק) וישנה אפשרות פשוט לתת לשף לענג אתכם. 

אין ספק - ערב שמתחיל בקוקטיל על בסיס ג'ין צ'ילי הום מייד, מיץ אבטיח ובזיליקום, מורה על התחלתו של ערב מופלא. ישיבה על הבר ומתן זכות הבישול לראובן השף שמכין הכל מול העיניים, רק מענגת את הדרך לטעם הבא. 

התחלנו עם עגבניות בצליה איטית בתנור עם גבינה צרקסית וגרידת לימון, בצל סגול מקורמל ובצק עלים, לצד שמנת חמוצה וסלט של רוקט וצנוניות. מנת פתיחה עם טעם מעט חזק שנותן את אות פתיחת הטעמים.

המשכנו עם טרטר פילה בקר, צנוניות, פטרוזיליה, בצל סגול, צלפים, וקורנישונים על סלסת פלפלים, ווסטצ'סטר, רוטב ברבקיו וחלמון ביצה. אין ספק אחד הטרטרים הטובים שאכלתי בחיי. מלא בטעם, עשיר, עסיסי, בשר סופר טרי, אני אכלתי את הטרטר עד תומו עם הטוסט שהתלווה אליו. מנה פשוט מושלמת! 

תמרי מג'הול ממולא אווז, עם שמנת חמוצה, נקטרינה ובלסמי מצומצם. היה למנת בניים מתקתקה וכיפית.
קרואסון לוקוס כבוש, שמנת חמוצה רוקט לבנה היה מוצלח וטעים. תודו שקרואסון לוקוס זו הברקה חד פעמית - וטעימה! 

סיימנו את הערב עם הרבה בשר טוב. מי שמגדל את הבשר יודע גם לטפל בו כראוי. הבשר היה טרי, וטופל טוב. כל מנת בשר של חוות צוק זה ללקק את האצבעות. אתם באים לכאן? תנו דרור בשרי לשף, אל תוותרו. היד המעולה שהפתיעה בטרטר, הפציצה גם כאן. מנת צלעות טלה וטיבון מהחווה עם חציל שרוף דלעת מוחמצת, שומשום שחור וסלרי. כמה טעים לאכול בשר סופר עסיסי, טעים, מתובל נכון. פשוט מושלם. שאפו לכל הצוות שעשיתם לנו חיוך על הפנים! ונחת... מרחק 5 דקות נסיעה, ברוגע של שכונה ברמת אביב.


חוות צוק 
077-5155905
משה פרלוק 5 רמת אביב, תל אביב



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...