יום חמישי, 4 ביולי 2019

TAYA האסייתית של קדימה עשו לנו ערב של כיף!

TAYA היא מסעדה אסייתית באזור קדימה

התפריט מכיל מנות מכל העולם האסייתי, מסושי, נודלס מנות אורז ושלל מנות אסייתיות. 
דגמנו קצת מכל דבר... ראשית מנת גיוזה ירקות שהוגשה באופן מקורי בתוך רוטב חלב קוקוס עם ירקות מוקפצים. היה לי מוזר שהמליצו לנו על גיוזה ירקות, אבל היא אכן היתה מושקעת ומקורית. 


המשכנו עם סושי ריינבו עם שילוב דגי טונה, סלמון ודניס. איך אני אוהבת דניס בסושי. תענוג. סושי טעים וכיפי. חיסלנו מהר את התענוג הזה. 

ראוי לציין שהמנות הגיעו ממש ממש מהר! וכבר גלשנו לשלב הבא - הראשונה שלנו מנת 'תאילנדי משוגע' של אטריות אורז רחבות, עם בקר, טופו, שעועית ירוקה, בצל וכוסברה. ראשית - אני מאוד מנות אטריות אורז רחבות. אין אותן בהרבה מסעדות ואם יש - אז מנה אחת ייצוגית. ו'התאילנדי המשוגע ' של TAYA ייצג אותה בכבוד, הבקר היה עסיסי, הרוטב עטף את האטריות בטעם טוב ואנחנו ניקינו את המנה הזו עד תום. פשוט מצויין.


עיקרית שניה שלנו היתה מנת בו לוק לאק - נתחי פילה בקר עם סויה, ג'ינג'ר, בצל ובצל ירוק. פילה הבקר היה כל כך עסיסי שלא נגענו באורז שהתלווה אליו. פשוט דגנו את הנתחי הפילה - שהוגשו בכמות מכובדת ובהרבה טעם.

היו גם קוקטיילים נהדרים, שהנעימו את זמננו והשירות היה נהדר!
איזה כיף לקדימה!

TAYA
09-7728878
https://www.tayarest.co.il/
https://www.facebook.com/taya.asian.kitchen/





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...