יום שלישי, 20 בספטמבר 2022

איזה המבורגר!!!!! טבעוני!!!

 

אתמול יצאנו אני, הילדים והשכן הטבעוני לאכול בחוץ. הלכנו לטעום את ההמבורגרים הטבעוניים החדשים מבית J17. שיצרה מותג נוסף של המבורגרים טבעוניים כמו שרק הם יודעים לעשות JBURGER. מושחת, מלא בטעם ובלי פשרות.





לפני שהמבוגרים בשולחן חיממו מנועים לטריפל הבית, טעמנו מממולאי הבית. כמה בצלים ממולאים ואצבעות עלי גפן. אני נהניתי מכל ביס, פשוט מעולה ובלי קשר לטבעונות, בצל ממולא זה דבר מושלם. וואלה, בייחוד טבעוני.

הטריפל כלל סמוקינג הוט - המבורגר (אנחנו בחרנו רדיפיין) עם סלסת פלפלים חריפים שרופים, איולי פיקנטי וסלייס אננס צרוב. פייייי אלוהי הטבעונות לא טעמו כזה המבורגר מלא בטעם, עסיסי ברמות וחריף בדיוק ברמה הנכונה.



סלופי - בשר ביונד מפורק מוקפץ עם גבינה מוגש בלחמניה עם איולי פיקנטי, בצל ועלי בייבי שהיה אחלה ובוורלי הילס בורגר - ממרח אבוקדו מתובל, נבטים וגבינת צ'דר וגם היה עסיסי וחוסל.


סיימנו עם טראפל שוקולד בננה פקאן שהיה מושלם, עוגת בגסו קייק אמיתי וטעימה ועפנו באויר שפשוט כיף לנו וטעים. גם לקרניבורים, לטבעוניים ולילדים!   ***** שאפו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...