יום חמישי, 22 בספטמבר 2022

קפה זוריק - אין עוררין עליך!

 הרגע הזה שאני מבינה שבית הקפה הכי טעים הוא בעצם ממש קרוב לבית שלי.








קפה זוריק נאות אפקה מתאים לבוקר, מתאים לצהריים ובערב בקושי יש מקום. אכלנו לביבות, סלט ירוקים נהדר, קבב טלה ושניצל!!!! איזה שניצל!!!! אלוהי השניצל מורידים את הכובע: שניצל עסיסי, שמן, מתובל בחרדל, מנה ענקית! שמתאימה לזוג ממש.
המליחות של השניצל השתלבה עם המתיקות של פירה תפוחי האדמה והבטטה (התוספת שאני בחרתי), הסלט כרוב הוסיף, האיולי עשבי תיבול גם שרו סולו! מנה לפנתיאון!
עוגת הגזר בכלל מדברת בשם עצמה ונמכרת כל ראש השנה לכל מי שרוצה משהו טעים לסוף ארוחת החג!

גם עוגת הגבינה היתה מעולה ברמות!!!
נו ברור שאני חוזרת! מקווה למצוא מקום לשישי בבוקר!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...