יום שלישי, 15 בנובמבר 2022

יאפא כנאפה - עכשיו אני מבינה על מה כולם מדברים - ובצדק



 כבר הרבה זמן אני רוצה ללכת לאכול ליאפא כנאפה, ולא יצא לי. תמיד עמוס, אני ממהרת ולא יצא לי לטעום. 

אז קרו שני דברים, יאפא כנאפה פתחו עוד סניף ברחוב בית האשל (נוסף לסניף הותיק ברחוב עולי ציון), והיה לי ערב יום ראשון פנוי.

ראשית הסניף בבית אשל מתוק, תרתי משמע, עם קומה מהממת לצילומים. ישבנו בחוץ והזמנו מכל הבא ליד: כנאפה עם גלידה שהיה מעולה, אני אוכלת הרבה כנאפה, אבל הפעם, נשביתי בקסמי יאפא כנאפה -  כנאפה מאוזנת, טעימה, לא מתוקה מאוד. כיפית. בדרך כלל אני פורשת אחרי ביס אחד ופה חיסלתי אותה.

הפתיע גם הקראנץ' פיסטוק שמייצרים במקום - וואו, ארטיק מעולה עם ליבת פיסטוק קראנץ' אמיתי - בתוך הארטיק - מושלם.

לקחתי צלוחית קטנה של בקלאוות - תוצרת המקום - ככה על הדרך בשביל לטעום שיהיה עם הקפה! \

ת-ק-שי-בו!!! למה לא לקחתי ארגז הביתה ? למה??

אני חובבת את באלאוות 'בורמה' פיסטוק-קדאיף - זה החביב עלי וזה אחד הביסים היותר שווים שהיו לי בתקופה האחרונה. הפיסטוקים היו פריכים ומעולים!!! אז נכון הכנאפה מעולה - אבל הפיסטוק קדאיף - גנב את ההצגה!



ממליצה, ברור שממליצה!













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...