יום שלישי, 22 בנובמבר 2022

ג'ובאני - המטבח שמחבר בין איטליה למטבח הערבי

 

פאדי פאולו ומרוואן אנטוניו סמעאן גדלו באיטליה וטעמו מן המטבח האיטלקי מצד אימם ומהמטבח הערבי מצד אביהם. לפני כשנתיים החליטו האחים לאחד כוחות ומטבחים ולהוציא את התשוקה שלהם לשני המטבחים לפועל. האחים סמעאן הקימו את JUVANI TLV מסעדה במעונות הסטודנטים של תל אביב שמאגדת בתוכה מנות משני המטבחים, מנות המשלבות את שני המטבחים יחד, וטעם. הרבה טעם!

אז מה אכלנו בג'ובאני? ארנצ'יני של פריקה, שהיה יותר נגיס מהארנצ'יני הרגיל ואהבתי אותו מאוד, שינוי מרענן ואני גם מאוד אוהבת פריקי. כמובן ברוטב עגבניות.

אהבנו מאוד סלט ארטישוק עם קציפת גבינת לאבנה, גם סלט פאטוש עם קרוטוני לחם לבנוני דקיק היה מצויין וחוסל. הקרוטונים גנבו את ההצגה.

התפריט של ג'ובאני עםמ מגוון פיצות ופסטות אבל אנחנו בחרנו לגוון ולקחת פוקצאת שווארמה עם בשר אסאדו בבישול ארוך, תבלינים, סלט ירקות, טחינה ועמבה. וואו כמה אנחנו נהנינו מהמנה. ראשית - שאפו על המקוריות! שילוב מרענן. שנית, הפוקצה עטפה את הבשר מהצדדים, כך החום של הבשר והעסיסיות נשמרה ועם זאת, המנה לא היתה כבדה מידי ובצקית. פשוטה, טעימה, מאוזנת ועושה חשק לעוד-  אם נשאר לכם מקום אחרי המנה הזו.

הגדלנו ועשינו וחהזמנו גם קינוח - נו איף אפשר לא להזמין טרמיסו תוצרת בית? מושלם, מושלם מושלם! טרימסו אויירירי, לא מתוק מידי ומלא קפה כמו שאני אוהבת. לא מתנצל! כל ביס בול!!!


אהבנו

ג'ובאני

ג'ורג' וייז 20 תל אביב 03-7113223

כל השבוע 12.00-00.00










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...