יום חמישי, 22 ביוני 2023

ברגר זוריק בשוסטר - סוף סוף המבורגר לדבר עליו

 


מה אני אגיד לכם?
בית קפה הזוריק פתח המבורגריה במרכז שוסטר, ממש מול גוד פארם. הלכתי לבדוק אתמול בערב.
תחילה דגמנו על פי ההמלצה של הצוות - סלט קיסר וארנציני. שאפו שמקום כזה שנראה 'קז'ואל' מוציא ראשונות מפתיעות. אומנם הכל מוגש בחד פעמי, אבל הטעמים - נשארים! הארנצ'יני עם מעטפת דקיקה, גבינות וריזוטו בפנים! תאמינו לי, שווה ובניו! סלט הקיסר חוסל - החסה טרייה ופריכה והרוטב עשיר.
עוד הומלץ לנו לקחת את מנת הדגל - דה ברגר - המבורגר בקר, אווז מעושן, אננס ואיולי ציפוטלה. לא רציתי להזמין כי אני לא בחורה של אוכל מתוק. אבל 'ברגר ביי זוריק' מכינים המבורגר, עם טעמים מאוזנים שכיף לאכול. חזה האווז מאזן את מתיקות האננס בדיוק מושלם. לא עזבנו את ההמבורגר מרגע החיבוק על לסיומו. לא מתוק, עשיר בטעם, בקר עסיסי. ושוב - לא האמנתי שאכלתי המבורגר עם אננס מבלי להתבאס.
המשכנו עם המבוגר כבש שגם היה טוב. אבל גולת הכותרת השניה לערב שלנו באה מכיוון נאגטס פילה עוץ קראנצי. וואו וואו וואו!!! קודם כל - חתיכות גדולות, עסיסיות וטעם מושלם, הציפוי גם פריך וגם מאוד מאוד טעים. נהננו מכל ביס!

גם צ'יפס ארטישוק היה חטיף טעים ומיוחד.
מכיוון הלקוחות - ההזמנות זרמו מאוד יפה! טפו טפו גם בלשבת וגם T.A

סוף סוף המבורגר טוב בשוסטר !




תגובה 1:

  1. שלום חברים, שמי אנדרייבה איתן. אני כאן כדי להפיץ את הבשורה לנזקקים. הייתי בדיכאון כשאשתי עזבה אותי בשביל גבר אחר, כי נאלצתי להפסיק לעבוד כי חליתי בסרטן והייתי שבור. היא לקחה את הבת היחידה שלי אז האופציה היחידה שלי הייתה למות, ניסיתי להתקשר אליה אבל היא התעלמה ממני, שלחתי לה סמס ופתאום היא ענתה לי ואמרה שאני לא מתקשרת או מסמסת לה יותר אז אחת יום אני אצור קשר עם חבר שלי בפייסבוק והסברתי לו הכל והוא אמר לי שהיו לו את אותן בעיות בעבר, הוא הכיר לי לחש קסם שנקרא דוקטור אפטה, הוא שלח לי את המייל האישי שלו ויצרתי איתו קשר דרך [drapata4@gmail.com] והוא ענה לי מהר הסברתי לו את הבעיות שלי והוא אמר לי לא לדאוג הוא עשה את זה בשביל כל כך הרבה אנשים שמעולם לא האמינו בקסם אבל טעיתי כשניסיתי לשכנע אותו במשך 24 שעות להטיל קסם ולרפא אותי מסרטן ולמצוא לי עבודה טובה יותר ופתאום הוא שלח לי תרופה למחלה שלו, לקחתי אותה רק ליומיים והייתי חופשי. למחרת לא האמנתי למראה עיני, מישהו דפק לי בדלת ולא ציפיתי לאף אחד באותו היום, פתאום אשתי בכתה לבד ולא יכולתי לסבול את זה, היא ביקשה סליחה, מיד קיבלתי טלפון מ החברה שלי בה אני עובד שנים, וקודמתי לתפקיד מנהל של חברת פרגון בארה"ב, בבקשה תעזרו לי להודות לד"ר אפטה על החזרת כל מה שאיבדתי קודם, אפשר גם ליצור איתו קשר דרך whatsapp/viber עם מספר הטלפון שלו: +447307347648.

    השבמחק

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...