יום חמישי, 22 ביוני 2023

בר א וין - הכי כיף בתל אביב

 הבעלים של קפה הזוריק המפורסם, פתח לפני מספר שבועות בר יין על בן גוריון פינת דיזנגוף. תל א-וין שמו. ארזתי את אסף וטל והחשנו פעמנו לתל א-וין. המרפסת הגדולה עוצבה בחמימות והיתה מקבלת פנים, המקום היה מלא ביום ראשון בערב ואנחנו ידענו שהגענו למקום הנכון. כי מה צריך יותר הבנאדם בסוף יום? כוס יין, סשימי ואיזה לחם טוב, להוריד את היום. זה המתכון שלי! כמה אני שמחה שהגענו לתל א-וין כי הם בדיוק מה שחיפשתי.



ראשית, תפריט היינות עשיר ובאמת מחדש. תוכלו למצוא שם מבחר יינות אדומים ולבנים. גם יינות כתומים, אורגניים וביודינמיים. דולב הסומלייה עבר בין השולחנות והסביר לנו על כל יין באופן שבא לכן ללמוד ולטעום כל יין. אני הכי אהבתי את היין הלבן 'משוגע' שהגיע מספרד. ואני - אשת יין אדום, מאוד התלהבתי מכל טעימה ונינוח של כל היינות שנתנו לנו.

אחרי 'לחיים' אחד או שניים, הגיע השלב ל'בתיאבון' וואי כמה שאני שמחה. שף דן גרשונוביץ (טאיזו לשעבר) אחראי לכל הטוב וזה וכמה טוב יש!!!
התחלנו עם סשימי דג עם רוטב ויניגרט תותים, פלפל מותסס ובזיליקום. ביס אחד מלחם הבית שספג את הרוטב עם חתיכה דג מעל, ואני הגעתי למנוחה ולנחלה. מנה מעולה, פתיח אדיר לערב הזה! המשכנו עם סלט עגבניות עם תותים, עלים ירוקים וזעתר. כמה שהסלט נשמע 'לא מתחבר' הוא פשוט ממכר, הטוויסט שהזעתר והתותים עושים - זה באמת למחוא כפיים לדן.
עוד כפיים גרפה מנת פטה מטוגנת בשומשום עם סלסת עגבניות שהיה מעולה בפשטותה ונהדרת ממש!
לחם הבית הגיע עם צלחת חריפים ויוגורט - ואתם יודעים כמה אני אוהבת חריף ! צלחת קטנה אושר גדול. המשכנו עם מנת כרישה בחמאת צנוברים וגבינה כחולה! אין לי מילים לתאר את האושר הזה! שלמות בכל ביס.
לא כ"כ רציתי להזמין את מנת הכרוב הצלוי אבל תוספת הקולורבי והתפוח הירוק גנבו גם פה את ההצגה, גם ניוקי לימון היה נהדר. העיקרית שלנו היתה קריספי פיש בלחמניה היה מושלם, לחבק את הלחמניה ולקבל את הפריך-חם-חריף בכל ביס.
קינחנו עם מלבי מצופה טוויל ברוטב פירות יער. נו, אין לי מה להגיד באמת! תגיעו, תגיעו!!!!
חמישה כוכבי אודליה עם פער!!!
******
תל א-וין
בן גוריון 39, תל אביב

תגובה 1:

  1. שלום לכל החברים שלי שם בחוץ, אני אנה קדם, מספליט, קרואטיה. אחרי שהייתי איתו בקשר עשר שנים, בעלי נפרד ממני, עשיתי הכל כדי להחזיר אותו אבל הכל היה לשווא, רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי אליו, התחננתי בפניו עם הכל , הבטחתי, אבל הוא סירב. הסברתי לחברה שלי באינטרנט, והיא הציעה לי ללכת לד"ר אפטה, אשף גדול שיכול לעזור לי לתת לחש כדי להחזיר אותו, אבל אני בחור שמעולם לא האמין בלחש, לא הייתה לי ברירה אלא נסה את זה, שלחתי הודעה לד"ר אפטה, והוא אמר לי שאין בעיה הכל יהיה בסדר לפני 48 שעות, האקס שלי יחזור אליי לפני 48 שעות, הוא הטיל כישוף ובאופן מפתיע ביום השני, זה היה בסביבות 4:00 אחר הצהריים. האקס שלי התקשר אליי, כל כך הופתעתי, עניתי לשיחה וכל מה שהוא אמר זה שהוא מאוד מצטער על כל מה שקרה, שהוא רוצה אותי בחזרה, שהוא כל כך אוהב אותי. כל כך שמחתי והלכתי אליו, אז התחלנו לחיות יחד שוב באושר. מאז הבטחתי שכל מי שאני מכיר שיש לו בעיות עם מישהו יזדקק לעזרתו של ד"ר אפטה אשף הכישוף הוא המייל שלו (drapata4@gmail.com) ואתה יכול לשלוח לו מייל אם אתה צריך את העזרה שלו בזוגיות שלך , אתה רוצה להיות מוכר בעולם או בעיות סרטן, אתה רוצה להתחתן עם המאהב שבחרת או מקרים של גירושין, בעיות בריאות או נישואים, קידום בעבודה והצלחה, הכל, אל תוותר, תפסיק לבכות, פנה לדר. Apata בכתובת drapata4@gmail.com או שתיצור איתו קשר דרך Whatsapp / Viber: +447307347648.

    השבמחק

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...