יום רביעי, 5 באוגוסט 2015

בא בריא - קייטרינג בריא היישר לצלחת שלכם בבית או במשרד!

בבית אנחנו רוצים לאהובים שלנו, את הכי טוב. האוכל הכי טוב, הכי טרי, הכי טעים, שיהיה גם בריא, ללא טיגון וכל המחמירים עוד יוסיפו דרישה ללא אבקות. פשוט אוכל מבושל לחמם ולהגיש. שיהיה גם ללא חומרים משמרים. 
זה בדיוק המוטו של 'בא בריא' קייטרינג ביתי שהחל את דרכו כקייטרינג בריא לבתי ספר. 'בא בריא' רוצים להכניס את הבריאות לצלחת האוכל המבושל של הילדים. כל התבשילים מגיעים אליכם הביתה בקופסאות מצוננות (פחות נחשף לחיידקים בדרך), פשוט לחמם ולהגיש. ללא חומרים משמרים, ללא טיגון, ללא אבקות, ללא רסק עגבניות. עם שימוש רב בירקות, בייחוד בתערובות הקציצות. פשוט מכניסים את הבריאות בדרך האחורית. דרך הקציצות. טעמתי תבשיל קציצות עוף, קציצות דג ברוטב, קציצות בקר, וגולת הכותרת - תבשילי קובה מעולים. קובה סלק או מטפוניה. הכל טעים. הכל בריא.

את הכל ניתן לקבל תוך שעה מרגע ההזמנה. באיזור תל אביב רבתי. עדיפות להזמין כמות מראש ולאכסן במקרר. כל מנה מגיעה ארוזה בקופסת חמגשית הניתנת לחימום במיקרו. 
והכל - בעלות מינימלית של 30 ש"ח. 
לנוחות מקסימאלית - על גבי כל מנה מופיעים הערכים התזונתיים שלה.
מחיר מנה 30 ש'. (בהזמנה מעל 150 ש' – משלוח חינם. עד 150 ש'- 15 ש' משלוח).
משקל כל מנה כ- 420 גרם
HYPERLINK "http://www.babari.co.ilwww.babari.co.il  ובפייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...