יום שלישי, 11 באוגוסט 2015

קיטשן מרקט - את החוויה הזו אתם חייבים לעצמכם!

יש ארוחות שהן חוויה מסוג אחר. שבהן אוכלים לא רק לשבוע, או להינות. אלה פשוטטועמים וחווים יצירת אומנות. כל ביס הוא חוויה. כל מנה היא יצירת אומנות מופלא, אומנות של טעמים, אומנות של מרקמים, אומנות של צבעים וגוונים בצלחת, ואם המסעדה כה מוצלחת, גם השירות הוא אומנות. כזו היא 'קיטשן מרקט', בנמל תל אביב, מסעדה שחובה על כל אחד לפקוד, זה כמו לטייל במקום בעולם שהוא MUST, כזו היא 'קיטשן מרקט' עם היד המופלא והאוונגרדית של שף יוסי שטרית.  

הראשונה המופלאה הראשונה שלנו היתה מנת רביולי קולורבי מוחמץ ממולא טרטר טונה ואבטיח. נועם המלצרית המופלאה שלנו הביכה אותנו מרוב פינוק. בכזה שירות טרם נתקלנו. היא טפטפה את רוטב האבטיח ויניגרט על הרביולי לנגד עיננו על צלחת צבעונית ומעוררת השראה. יצירה אומנותית כבר אמרנו? שילוב הטונה עם האבטיח בתוך הקולורבי שהתרככך מעט מהחמיצות, נשמע אומנם שילוב תמוה, אך כמה שהוא תמוה המנה פשוט ממכרת. שילוב של פריך ורך בתוך הפה עם התפצפצות האבטיח - כשהכל נעטף בויניגרט האבטיח המדהים, חוויה! 
את מנת הביצה המפורסמת גם טעמנו - 3 סוגי פטריות טריות (פורטבלו, יער ושמפניון) צרובות, ביצה רכה, פרמז‘ן, קציפת פטריות, קרוטונים ושמן כמהין. רק לשלוף כף ולהטביע אותה עד תחתית הצנצנת. שלמה מרגשת כל פעם מחדש. 

קרם ברולה פטריות פורצ‘יני, עם ערמונים, פרושוטו ופרמז‘ן. שוב שף יוסי שטרית עם המנת הברולה הזה. מעל קרם הפטריות הטחונות יחד עם השלמות נכרך סוכר כמו כל קרם ברולה. והכל יצר שילוב של רך ומעט מלוח עם מתוק ופריך. שף יוסי שטרית יודע לשחק עם ניגודים ולגרום לחך שלנו לחוויה שונה. מדהים! 
לעיקריות דגמנו שתי מנות דגים האחד פילה מוסר עם חמאה לבנה, זיתי קלמטה, ופירה תפו“א וחרדל. מנה לכאורה פשוטה, אך מדוייקת להפליא, מענגת, טעימה, עם טעמים עגולים יותר ולצידה מנת הפילה סלמון מצופה אורז תפוח ואבקת עגבניות מיובשות עם רוטב חצילים ומיסו עם פסטה שחורה. הייתה למנת סלמון מפתיעה, האורז התפוח יחד עם אבקת העגבניות הוסיפו חמיצות וקריספיות. שילוב של שני מרכיבים שהזניקו את טעמי הסלמון מעלה. שילוב פשוט מפתיע!

עוד לפני הקינוח דנה הכתירה את 'קיטשן מרקט' כאחת המסעדות הטובות שהייתה בהם, אני... לא ידעתי איזו מנה הכי אהבתי, הכל היה מעולה. לא פלא שהמסעדה היתה מלאה עד אפס מקום! 

נועם המהממת ייעדה לנו את עוגת הגבינה של 'קיטשן מרקט' - קרם גבינה ווניל עם ענבים וקראמבל אגוזים, מעליו כדור גלידת עוגת גבינה, מצופה משטחי שברי מרנג, העוטפים את הגלידה. על כל הלבן הזה, פוזר 'סבלה' - אבקת עוגיות מבצק שהכיל זיתים שחורים ועטפה את הכל צבע שחור ונתנה לכל ביס טוויסט מעט מלוח! אין ספק זה הקינוח וזו הארוחה הכי מעוררים השראה שחווינו בחיים!

קיטשן מרקט - לאכול אומנות, לנשום את חו"ל! 

האנגר 12, שוק הנמל תל אביב. 03-5446669

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...