יום שני, 27 במרץ 2023

Pancake House TLV! איזה כיף שבאנו!

 

Pancake House TLV זו רשת של בתי קפה עם התמחות בפנקייקים. באנו לערב חברים עם חבר טבעוני ואני ויצאנו סופר מרוצים.
התחלתי אני עם סלט חלומי  מיקס עלים, גזר, מלפפון, עגבניות שרי, קוביות חלומי חמות, בצל ופטריות מוקפצים ושברי אגוזי מלך בוינגרט עשבי תיבול. וואי זה היה מנחם וטעים, קצת חם קר ומלא טעם. הפטריות החמות השתלבו נהדר עם הבצל הסגול. האגוזים והחלומי היו נהדרים - החלומי נצלה בדיוק במידה הנכונה, בקיצור פשוט נהניתי. סלט משביע ומצוין.
המשכנו עם רביולי סלק טבעוני. ורפאל הטבעוני שבנינו חיבק ונגס במנת המבורגר ביונד מיט שהיה מצויין. אפילו הצי'פס הנלווה היה נהדר ופנקייק האוס אפילו הגדילו ועשו והגישו מיונז טבעוני יחד עם ההמבורגר. שאפו עליהם שחשבו על הפרטים הקטנים.
אני לקחתי טוסט כמהין ומייפל למנה עיקרית וזה היה טעים, הטוסט הגיע עם עלי בייבי והיה מצוין. הגבינה היתה עשירה עם טעם עמוק והמייפל נתן קיק מתוק. נזכרתי שזו מנה שגם מסעדות וברים מפוארים מתכבדים בה ואיזה כיף שנתן פה נותנים לנו להינות ממנה.

קינוח זה בעתם המנה שלשמה התכנסנו. וואו ואיזה כיף שנתכנסנו! תפריט הפנקייקים גדול ומפואר. אני לקחתי פנקייק אלפחורס, עם קוקוס וריבת חלב. וואו!!!!! איזה כיף של קינוח!!! שבבי קוקוס, גלידה בפנים, ריבת חלב ופנקייק אוורירי ולא מתום מידי שנותן לתוספות לתת את הטון. 

רפאל התכבד בפנקייק טבעוני מעולה עם לוטוס ובננות מקורמלות! לא ציפינו להר כזה טעים וכיפי. פשוט סיום מושלם לערב נהדר!


איזה כיף שבאנו וקינחנו בדיוק כמו שצריך

Pancake House TLV

סניפים: כיכר רבין תל אביב, ונמל תל אביב 













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...