יום חמישי, 30 במרץ 2023

קפטן הוק - בר הדגים שתפס אותנו ברשת!

 קפטן הוק הוא בר בשוק הפשפשים שנפתח לפני שנה וחצי. שף עומאר עילוואן ובילאל אבו ריא אמונים על התפריט. מה שהחל כשמסעדת פיש אנד צ'יפס מהר מאוד הפכה למסעדת דגים ששווה לבקר!

השבוע הגעתי לבקר בקפטן הוק. תחילה מילאי המלצרית המהממת הציגה לפתוח את הערב עם שני קוקטילים על בסיס ג'ין. אני לקחתי עם רימון ומרווה שהיה טעים בטירוף ומומלץ, טל לקחה עם פסיפלורה היה חמוץ ומרענן.

התחלנו עם מנת הדגל - תחילה כבר בביס הראשונה הדג היה עם קרסט אוירירי ופריך גם יחד שהעיף אותנו. ציפוי הדג תובל בזרעי כמון. תקשיבו - אגדה של מנה! טעים, בשרני, הצ'יפס אליפות, והרטבים - איולי, איולי ציפוטלה וטרטר, היו כל כך מוצלחים שלא הפסקנו לאכול. טל היא חובבת פיש אנד ציפס מושבעת הגדירה את המנה הכי טובה הארץ! ואכן!
אני חובבת סיגרים הייתי חייבת לטעום את סיגר הדגים. איזה הפתעה חיכתה לי כשהבנתי שלמרות הדקות של המנה, הטעם של הדג מורגש, ונותר עסיסי בפה, הכל קצוץ ביד שמשאיר לדג לתת את הטון גם במנה הזו.
קבב דגים היה גם מאוד מאוד מוצלח, טרטר טעים ואז הגיעה הפתעה מכיוון הקינוחים (באמת שלא ציפינו), אבל פנקוטה עם רוטב אננס ופירות הדר, השאיר אותנו המומות!!!
*****
חמישה כוכבי אודליה

עמיעד 13 שוק הפשפשים, תל אביב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...