יום ראשון, 26 במרץ 2023

TUMI משיקה קלוקציית קיץ לאנשי עסקים

 

 

את TUMI, מותג התיקים היוקרתי משיק את קולקציית קיץ 2023. הקולקציות של המותג כוללות מגוון רחב של מוצרים לנשים ולגברים, ביניהם: תיקים, תיקי נסיעה, תיקים לטיולי שטח, תיקי גב, תיקי עסקים, תיקים לנשים, מזוודות, תיקי רחצה, מחזיקי מפתחות, כיסויים לסמארטפונים ועוד.

 


 לאחרונה השיק המותג את קולקציית Alpha Bravo לטיולים ולאנשי עסקים שאוהבים לטייל בסטייל בלתי מתפשר. בקולקציה החדשה TUMI מציג סגנון וצבע חדשים וניתן למצוא בה תיקי גב עם דגש חזק על פונקציונליות ורב-גוניות. העובדה שבתיק אחד ישנן כל כך הרבה אפשרויות לאחסון, הידיעה זו המהות של קולקציית BRAVO. מכיוון שהתיק שלנו הולך איתנו לכל מקום, ולוקח חלק בלתי נפרד בפעילות היומיומית שלנו, הוא מתאפיין בחומרים שהם בסיס הדי.אנ.איי שלTUMI .

בקולקציה הסופר מיוחדת והיוקרתית המותג מציג צבע מיוחד: SAND. זהו צבע של חופש ואינסוף אפשרויות אשר מתאים לרוב העונות ומתכתב עם מזג האוויר ההפכפך. אם אתם רוצים להרגיש טרנדיים ובעניינים בנסיעה הבאה שלכם – זהו התיק המושלם עבורכם.

 

מחירים החל מ-2,080 ש"ח

 

את קולקציית Alpha Bravo ניתן להשיג בחנויות TUMI בקניונים רמת אביב, איילון וגרנד חיפה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...