יום רביעי, 10 באפריל 2019

שיפודי אלפסי - אמצע היום לבשר טוב וכשר בתל אביב

 על רחוב נוח מוזס התל אביבי, ממש 5 דקות מקניון עזריאלי, שוכנת מסעדת 'שיפודי אלפסי'. המסעדה הינה סניף בן למסעדה הדגל הטברייאנית המיתולוגית הקיימת מ 1963. 'שיפודי אלפסי' היא מסעדת על האש ותבשילים. שיפודי אלפסי תקעו יתד בתל אביב כדי שגם אנחנו נוכל ונצליח להינות! 
התחלנו את הצהריים שלנו עם שלל סלטי הבית. חמוצים, טחינה, גזר מרוקאי, סלט כרוב, בצל בסומק וסלט ירקות גדול. הכל היה טרי וטעים, אבל - את החומוס של 'שיפודי אלפסי' יש לציין לשבח, החומוס בשיפודי אלפסי - כמו הבשר - טרי טרי יום יום. חומוס טעים וקרמי, אכלנו אותו ככה עם מזלג - פשוט מנצח!
הזמנו שפע שיפודים, לפני נהננו מצ'יפס הבית שהגיע ריבועים גדולים ועסיסיים עם רוטב הבית. מדהים איך במקום פשוט וצנוע אפשר להינות וזו רק ההתחלה... אהבנו מאוד את הכבדי העוף וכבדי הכבש. אינני חסידה של כבדים אבל ב'שיפודי אלפסי' יודעים לעשות כבדים ברמה מדוייקת ומעולה. הגריל מן האחראי הפגין גם ביצועים בפרגית המעולה, בחזה העוף שנשאר עסיסי ובקבב המסורתי של אלפסי. בין לבין נשנשנו שיפוד ירקות נהדר, הכל טרי-טרי ומרגישים שהגרילמן עושה הכל כהלכתו. בשר משובח, עסיסי וטוב, סלטי פתיחה טריים וטעימים,  ויש גם עסקיות!  
רוצים בשר איכותי באמצע היום - תזכרו שיש שיפודי אלפסי! כשר, טרי ובמרכז תל אביב! 
***** כשר

ואיזה כיף שיש מסעדת על האש כשרה במרכז תל אביב.
פתוח כל יום עד 17!
 — ב-‏שיפודי אלפסי‏.

בן שמן 1, תל אביב!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...