יום חמישי, 16 בינואר 2020

סנשיין בצרה בית הקפה החדש גם כשר וטעים וגם פסטורלי



 כיף לי הכי לחדש לכם!!!! בשביל זה נסעתי עד בצרה! כן בצרה... בבצרה פתחו לפני חודש בית קפה חלבי כשר חדש. נעים, עם נוף פסטורלי, אוירה חמה, תפריט קטן אבל קולע ושפע מאפים, לחמים ועוגות למכירה - הכל בסנשיין קפה
מה בתפריט - השף של סנשיין קפה - התחלנו עם לביבות תרד שהגיעו על מצע צזיקי לבנות שלנו. אנחנו לקחנו כמה וכמה מנות:
מנת בורטה על סלסה חריפה - אומנם נשמעת מנה 'עירומה' מידי, אבל זו היתה מנה מלאה בטעם, חרפרפה וכיפית. אפילו לא השתמשנו בלחם הפרוס שהגיע לנו. פשוט נהננו ממנה ככה.

עוד אהבנו פיצה בצלים וזיתים, ששהגיע מהטאבון של סנשיין, מאוד מוצלחת! מאוד! בצק דק ופריך, מחזיק טוב את התוספות. מאוד מוצלח.
עוד טעמנו סלט שרי-בושה עם תערובת עגבניות שרי וגבינת בושה, עם קוביות אבוקדו וריזלי.
הכי הכי עפנו על מחבת סלמון!!! למה? פשוט שילוב מצויין של דג טרי-טרי, במחבת של שעועית ירוקה מוקפצת, עגבניות שרי צלויות, ותפוחי אדמה צלויים. כל ביס בצבע, כל מנה בצבע, פשוט משלם!!! הדג היה רך רל וטעים מאוד! מזמן לא אכלתי כזה סלמון טוב.
קינחנו ען קינוחי הבית - פאי לימון ענק והיסטרי, קצת מתוק מידי אבל מוצלח, לצד קראק פאי עם גבינה מוקצפת, כי צריך למתן את כל המתוק הזה לפני היציאה הביתה!!
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
קפה סנשיין - בצרה
תזכרו מי אמרה לכם ראשונה!!!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...