יום ראשון, 23 ביוני 2019

פר דרייר - לגלות באיחור מקום קסום וטעים

בלי ליפול לקלישאות... הייתי אתמול פעם ראשונה בפר דרייר ותהיתי איפה הייתי כמעט עשר שנים? איך פספסתי את המוסד הזה?
Image may contain: food
פר דרייר היא מסעדה השוכנת על רחוב בת עמי ממש ברחבת תיאטרון גשר עם אוירה קסומה, מוזיקה נעימה, ואוכל מעולה. שעת ערב בפר דרייר והמקום הגדול הזה מפוצץ באנשים, אבל מרגיש אוירירי ומרווח.
Image may contain: food and indoor
עם כוס יין רוזה ויין לבן דגמנו סלט קפרזה טעים מאוד עם קרעי מוצרלה נהדרים (מרגישים שהיא מהסוג הטוב), סביצ'ה נהדר שהגיע עם גבינת פטה וקרם פלפלים מטובל טוב!!! שעשה לנו טוב בכל דגימת סביצ'ה. המשכנו עם קציצות כרישה - יש לי יחסי אהבה למנה הזו, אני תמיד מזמינה אותה כי זה "אוכל ביתי שלא גדלתי עליו" ופר דרייר השלימה לפערים לקציצות רכות, טעימות ומטובלות!
Image may contain: food
לעיקריות לקחנו ריזוטו טבעוני עם תרד וקארי ירוק חריף ו... מנה מושלמת של פילה לברק על ירקות בחמאת ערק! וואו - הערק מעולם לא שמח כל כך להתארח במנה כל כך טובה! הירקות הוקפצו וקיהבלו ניחוח אניסי אבל לא כבד מידי. הכל הפך עטוף קרמיות אניסית והדג העסיסי התכבד במעטפת הערק הזו במקום הלימון הרגיל! טעים מאוד!
Image may contain: dessert, food and indoor
קינחנו בטארט טאטן מתוק ומלבי טבעוני! 


שמחנו שבאנו - ויש מצב שמצאתי מקום לחגיגות היומולדת שלי!
***** מעולה
בת עמי 7 יפו (בשביל ליד תיאטרון גשר)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...