יום ראשון, 25 באוגוסט 2019

'לאגר אנד אייל' בילוי בגדול עם כסף קטן

בטח כבר נתקלתם ברשת המגה בר החדשה 'לאגר אנד אייל', בסניפיה בשרונה תל אביב ובהרצליה. השבוע יצאתי לדגום את הברים וכעת מפרטת לפניכם לאגר אנד אייל - כל הפרטים:

רשת קטנה של ברים גדולים עם מחירים קטנים. הקונספט: אוירה של בר קסומה, שלל בירות מהחבית, שלל בירות בבקבוק, תפריט נשנושים כיפי ו - שירות עצמי. כן, מזמינים בדלפק ומקבלים בדוכן המסירות. מה שמוזיל את הבילוי משמעותי! 

אנחנו ביקרנו בסניף ההרצליאני וזכינו גם בנוף למרינה ונגיעות שקיעה. הברמנים החביבים ידעו להמליץ לנו בדיוק על בירות מתאימות לכל אחד, כריכי בשר טעימים, צ'יפס מעולה ופטטס בראווס. 

בסניף ההרצליאני שבמרינה גם המנהלת מכינה במיוחד את הרטבים של הנאצוס, הגווקאמולה, .... והכל ממש טעים. אהבנו מאוד את כריכי הבשר, ואין מי שלא נהנה מצ'יפס טרי טרי ופוטטוס טובים. 

יש בסניף גם קינוחים אבל שכחנו לטעום - במקומם הזמנו עוד ציפס לכולם! הבירה היתה מצויינת, האוירה שמחה. הסניף מכיל מקומות לכמאה איש! פשוט כיף לסגור את היום עם בירה מול השקיעה ועם מחיר שלא קורע את הכיס! 
לאגר אנד אייל - שירות עצמי, טעם גדול! כסף קטן!


החברים שלי קיבלו סרטון כמה המקום גדול וקלאסי וכבר מחשבים תאריך, איפה ומתי עושים "לחיים"!


לאגר אנד אייל
מרינה הרצליה/שרונה תל אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...