יום חמישי, 11 בפברואר 2016

סוף סוף יש איפה לאכול בשרררררר משובח בתל אביב

בתור מבקרת מסעדות, תמיד שואלים אותי איפה לאכול בשר טוב בתל אביב. לאו דווקא כשר, מסעדת בשרים טובה, עם בשר משובח, אוירה טובה, מוזיקה נהדרת ואלכוהול טוב בצד. שנים גמגמתי, לא היה לי מקום להמלצה טוב אבל מקום כזה גם עם אוירה שעושה חשק לחגוג כל ביס!
מזלנו שלפני ארבעה חודשים נפתח בתחילת רחוב הרצל (קרוב לכלבו שלום) מסעדת בשרים מגניבה עם מוזיקה נהדרת, שירות מעולה. והבשרים - אוי הבשרים יגרמו לכם לשיר!!! 'ריו גרנדה' מזלנו - פשוט מזלנו שהגעת אלינו! הבשרים  של 'ריו גרנדה' הכי טובים שיש  - בין אם מיובאים או תוצרת הארץ. הם מתמחים בבשרים, אבל נותנים את כל החוויה המשלימה שצריך. זה מתחיל בשירות המשובח ובתפריט היין. ממשיך עם הראשונות.



 התחלנו עם ברוסקטה דגים כבושים במקום. הברוסקטה הגיעה מנודבת דג ועסיסית... עם פלפל חריף אדום שרק נראה טעים (חריף היסטרי). המשכנו עם מנה מעולה של ברזאולה – נקניק איטלקי מלוח. כבוש גם הוא על ידי הידיים המיונמנות של שף 'ריו גרנדה'.  המוגש לצד מח עצם וקונפי שום. ממזמן לא נהננו ככה ממנת ראשונה של בשר קר. 

ראשית, הנקניק היה סופר טעים גם ללא צנימי הבגט שהוגשו לצידו. הטקס הזה של לאחוז בצנים למרוח עליו שום שום, להניח פרוסת ברזאולה ולסגור עם נגיעת מח עצם מעל. זה שלמות של מנה ראשונה בשרית. נכון יש גם סלט עגבניות מעולה עם גבינת בושה עם בלסמי מצומצצם במקום ויש עוד הרבה ראשונות. אבל הברקה כזו מענגת ממזמן לא חווינו. מנה משוקעת מתחילת ועד סופה. 

המשכנו עם גולות הכותרת של 'ריו גרנדה' הסטייקים הכה משובחים שלשמם נתכנסנו. אני  - שדוגלת ביותר שומן בגוף התהדרתי ב 300 גרם אנטריקוט אנגוס אגרנטינאי. ודנה שממונה על הרזון טרפה טי בון 500 גרם של בשר ישראלי טרי. יש לציין שאנחנו בחרנו לתוספות דלעת ערמונים, וגם פטריות מקפצות מעולות על הפלנצ'ה. גם סלט קוסלואו שמגיע עם כל עיקרית. ורטבי הבית המוכנים שמקום ברנדי, פלפלת, איולי חזרת לבנה וצ'מיצורי. 

אני פה כדי לחשוף את האמת של 'ריו גרנדה'! 

הבשרים פשוט מעולים. מזה שנים לא אכלתי אנטריקוט כל כך טוב. אינני חובבת פילה, תמיד נראה לי בשר טפל יותר, משעמם בפה וחסר טעם. אתם לא מבינים כמה הפילה של דנה היה טוב. אני יכולה בשמחה להכריז על שני הסטייקים כטובים ביותר שאכלנו בשנה האחרונה. ולא - לא צריך שום תוספת. הרטבים אומנם מעולים. הכל נטעם לפני שהוגשו הבשרים. אבל הבשר מדבר בעד עצמו. לא צריך להרוס בשר טוב עם רוטב. 

קינחנו עם עוגת סולת עם קרם פיסטוק ופטה 'שוקולד פיות' עם קרם שוקולד על בסיס מרציפן עדין (שלא הרגשנו כל כך) עם אבקת תה ירוק מעל ורוטב משגע. גם עוגת הסולת היתה משובחת. קינוחים שלא תמצאו באף מקום אחר. כמו השירות והבשרים!!!

תבואו, תבואו, תבואו!!!!!



ריו גרנדה
הרצל 4 תל אביב
03-5737277

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...