יום ראשון, 1 בספטמבר 2019

מה בא לי? מלבי מבאלי!



יושבים בבית ובא לכם קינוח, מה בא לכם? מה בא לי? מלבי? מלבי!
עכשיו לכל מי שבא לו מלבי יש פתרון. מבאלי! MABALI MALABI  מלבי אותנטי שמגיעה בשליחות עד אליכם הביתה (באזור רמת גן רבתי). טרי טרי טעים טעים. 
אז מה מגיע? מלבי חלבי או מלבי טבעוני. אני אישית אהבתי יותר את הטבעוני כי הוא היה מעולה פשוט, מלא ארומה ואפילו לא הייתי צריכה להוסיף את התוספות.
מה התוספות? רוטב מלבי עבודת יד, לא שוב הסירופ התעשייתי, אלה מכינים במקום רוטב עם מרכיבים טבעיים בלבד, רוטב פסיפלורה ביתי טעים טעים, שבבי קוקוס סופר סופר פריכים וטעימים - אני אישית טרפתי אותם ככה עם האצבע. הם פשוט מעולים ומתאימים לכל קינוח. אם נשאר לכם אחרי המלבי, תשמרו זה אוצר יקר וטעים. התוספת האחרונה היתה ורדים מסוכרים עם פסטוק, מלך הארומה והמתיקות. תוספת מקורית ונהדרת. 
אז מה היה לנו? תוספות מקוריות עבודת יד וסופר טריות. 
בקיצור טבעוניים ואוכלי כל, בא לכם מלבי? מבאלי! MABALI!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...