יום ראשון, 8 בספטמבר 2019

אסי משקפיים, לצאת עם משקפי ראיה תוך 5 דקות, במחיר שפוי ומגוון עצום



'אסי משקפיים' זו חנות משקפיים ידועה ברמת גן. כבר 30 שנה ש'אסי משקפיים' פועלים בשטח. ל'אסי משקפיים' אופטומטריסטים מומחים ומגוון של מאות דגמי משקפי ראיה ומשקפי שמש עם המותגים הגדולים ביותר, במחירים הקטנים ביותר שיש בארץ! 
'אסי משקפיים' זו מעצמה! תמיד יתנו שירות, מבדיקות ראיה, בדיקות משקפיים, עד התאמת משקפיים לכל לקוח, ייעוץ תוך מתן השירות הטוב ביותר. 
באסי משקפיים יש את המכשור הטוב ביותר להכנת משקפיים בו במקום!!! משקפי ראיה ניתנות ללקוח תוך 5 דקות מסיום בדיקת העיניים. בזכות המכשור היקר והטוב של 'אסי משקפיים', יצאתי מ'אסי משקפיים' תוך דקות בודדות! מרוצה מאוד. 

'אסי משקפיים' מתמחים במשקפי אוקלי, עם מגוון עצום של אוקלי. 'אסי משקפיים' מייצרת גם משקפי ספורטאים ויכולים להתאים להתאים לכם כל ספורט: משקפי ריצה, משקפי אופניים ומשקפות שחיה. גם משקפי שמש משולבות משקפי ראיה מייצרים ב'אסי משקפיים' גם במשקפי הספורטאים.

'אסי משקפיים' מכינים משקפי ראייה על בסיס עדשת ה BLUE LIGHT - העדשה הטובה ביותר. ל'אסי משקפיים' מכשרי חיתוך במים על ידי אבן יהלום החותכת את העדשה ומתאימה אותה למסגרת הנבחרת. 
משקפיי הראיה של 'אסי משקפיים' מגיעות עם סנן ANTI REFLEX נגד סינוור ועם סנן BLUE CUT המסנן קרינה. 

ב'אסי משקפיים' אתם בטוחים שקיבלתם את המשקפיים הטובות ביותר, באיכות הטובה ביותר, בהתאמה לכם, במחיר הטוב ביותר ובזריזות המירבית! 
כל זה עם ידע וניסיון של 30 שנה

מומלץ ביותר
אסי משקפיים 
העם הצרפתי 23 רמת גן
03-6128581








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...