יום שלישי, 10 בספטמבר 2019

סו בינג הקינוח הקוריאני במיוחד לקיץ הישראלי

התרבות הקוריאנית בשיאה ומתפשטת לכל העולם. עכשיו גם ברחבי תל אביב, אפשר להשיג קינוחים קוראניים אותנטיים. סו-בינג הרשת של הקינוחים הקוראנים שנפתחה בארץ. סו-בינג הגיעה אלינו בלי פשרות, עם המכשור הקוריאני האותנטי, עם ייבוא חומרי הגלם מקוריאה. ב'סו בינג' מקבלים קוריאה בכל ביס. הכל מיובא וכל הקינוחים מיוצרים על פי הישיטות והמכשור המיובא והמתכונים האמיתיים.
אז מה יש לנו? סו בינג קערת שלג ממותק בחלב עם תוספות מגניבות משתנות. מקינדר בואנו עד מנגו ועוגת גבינה. טעמנו את המנגו-עוגת גבינה ומאוד נהננו. קבלנו הר שלב עם מנגו ועוגת גבינה מעל ובתוך ההבר. המנה היתה קרירה, טעימה ונהדרת לחודשי הקיץ שלנו. 
עוד לגמנו משקה עם טפיוקה. לא מדובר על אותם כדוריות שקופות קטנטנות, אלה טפיוקה אמיתית המגיעה מקוריאה מלאה בארומה ומתבשלת בישול איטי ב'סו בינג' עד למצב של כדוריות גדולות ונגיסות. מאוד טעימות. 
לכל משקאות הטפיוקה אפשר למתן את המתיקות מ 1-3 על פ בחירה. טעמנו את האייס טי שהיה מאוד טעים, תפוח אדמה סגול היה ארומתי ומשגע - מיוחד ומומלץ מאוד, וריינבו - משקה אייסטי עם גבינת מסקרפונה ושברי עוגיית אוראו! כל משקה, הוא בהחלט ארוחה, אבל אחת כזו שכיף לגמוע בקיץ ישראלי.

"קינחנו" עם סו בינג עם אבטיח (את הקינדר בואנו הידוע לא טעמנו, אבל עמדנו בכל כך הרבה טעימות בגבורה!).
בדרך החוצה פגשתי בחורה חובבת התרבות הקוריאניתשהגיעה לסו בינג' במיוחד מחיפה!

אהבנו זה מרענן, אותנטי, מושקע ומקורי

סו בינג
בוגרשוב 106/אבן גבירול 65, תל אביב
https://sobing.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...