יום חמישי, 29 באוקטובר 2020

מסעדת השף שאתם חייבים להכיר

היום... יום חמישי ובטח תזמינו היום משהו טעים. אז יש לי סופר המלצה. מסעדת 'חבשוק'. הם קוראים לזה 'חמארה'.  אני אומרת שזה מסעדת שף של יגאל מולנר Igal Mulner.


יגאל הוא כזה שמכין הכללל. מלקט את עשבי התיבול, מחמיץ ירקות, יוצר חמצים, עובד בטכניקות של מסעדות מישלן. 
מה אכלנו? ניסיתי לפרט לכם ככל שניתן כדי שתצדיק אותי. זו מסעדת שף!


כרוב קונפי על לאבנה, שמן זעתר, סלסה ירקות שרופים בתיבול דואה. אני חושבת שזו מנת הכרוב הכי טובה שיש בארץ. רך רך, טיפול מעולה, הלאבנה עם הסלסלת שרופים  נתנו עקצוץ טוב לרכות הכרוב. מושלם.


שישברק לחי עגל עם נענע ומרווה וסומק. מנה מושלמת. אל תפספסו. הכיסונים יוצאים חצי קריספיים למרות הרוטב. מושלם מרענן וכיפי. 

קלצונה חלקי פנים, עם קצח וזרעי שומר. קודם כל בצק נהדר. פריך, דק וטעים וחלקי הפנים קצת מקבלים בוסט מזרעי השומר. אהבתי.

פלורנטין רוסטביף עם גרמולטה של מרווה, בצל מוחמץ, סומק וערק בתיבול שמן בצל ירוק. מנה שנראית כמו מנת מישלן. טעימה וקלילה למרות הבשר. 

סלט פאטוש מח עצם רך רך עם קונפי ענבים (כי יגאל גאון), עשבים קצוצים, שמן זעתר, מיץ לימון הכל יושב על סקורדליה אהובתי. וואו. מנה שאהבנו מהתחלה עד הסוף. מח עצם בחיים לא קיבל כזה כבוד. כזו מנה רעננה. שאפו ענק. חיסלנו הכל - וזה הגיע עם חלה שרופה לנגב את הכל.

שניצל אוסטרי עם פרלין של שומן בקר מעל. בחבשוק יגאל לא עובד עם חמאות. אז הוא היה חייב לייחד הכל עם פרלין בקר מלוח. שניתן עוד סיבוב של שומן לשניצל. אני בכלל אוהבת מאוד שניצל בקר ואין בכל מקום וכיף לדעת שהוא מקבל פה מקום של כבוד.


שיפודי ווסיו (כי יגאל עובד עם כל החלקים בבקר), אבקת שום שחור, קימל ונענע. עם קולרבי, כרישה, סלק, שורש פטרוזיליה מפוחמים ובצל ירוק וצנונית פרש. נגיסה אחת בשיפוד ואני מבינה שזה טעם אחד ועמוק מכל מנת שיפוד שאכלתי. כמו סטייק טוב רק נגיש יותר ועם טעמים עמוקים יותר.

טעמנו גם את ההמבורגר המעולה שמגיעה עם תפוחי אדמה עם פפריקה מעושנת, סומק ואבקת שום.
רטבים ליד ההמבורגר:  איולי של שום קונפי, טחינת שום שחור וחרדל.

קינחנו עם מוס שוקולד נהדר.
עכשיו תצדיקו אותי. מסעדת שף.
שף עם ברכה בידיים !!!!

🌟🌟🌟🌟🌟

חבשוק
חבשוש 31 תל אביב

הזמנות דרך וולט, תן ביס או Igal mulner

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...