יום רביעי, 1 ביוני 2016

המקום לקרניבור, לפלאו ולאוהבי הבשר! רוצו!


אז הסיפור שלי עם B12 התחיל לפני שנה וחודשיים. קבעתי ל B12 - מבלי שידעתי או הבנתי לאן אני מגיעה. אז הוא היה המקום החדש בביתן אהרון שנותן נוק אאוט לפאסט פוד בארץ. רק בשרים, הכל מיושן במקום. הכל מוגש או בצלחת או בג'אפרנה - שילוב של ג'בטה ופראנה שמיוצר במיוחד ל B12. במחירים קטנים לארוחה מהירה וסופר טעימה. את B12 הקים דוביק, שאחרי על הקמתה של 'אלבמה' - מסעדת הבשרים הידועה. בבשרים הוא מבין. גם בטעמים. B12 היא מקום קטן - המעוצב בצורת קרון רכבת. את הבשרים מיישנים במקום. B12 הייתה הגשמת חזונו של דוביק. בשר טוב ומיושן. בלחם טוב. ורוטב טוב. לא צריך הרבה והוא צודק! 


אז התאהבתי מהביס הראשון. הבשר טעייים (מאוד!) ועסיסי. הג'אפרנה סופגת את טעמי הבשרים והצ'מיצ'ורי הביתי שדוביק עושה. ככה זה היה - ג'אפרנה, צ'מימורי, ובשרים. זו הנוסחה.


לפני חצי שנה נתקלתי בהודו במלצרית ששירתה אותי בביתן אהרון והיא סיפרה שמאז שהייתי הלקוחות מחכים בתור. 

ואני - נותרתי מתגעגעת. 
כעת דובי הגדיל ועשה והפך את B12 לרשת תחת ידיו המיומנות. אתמול הלכתי לחנוך את הבייבי החדש בן השבועיים סניף פולג!!

אוי זה היה מפגש מרגש. גם סניף פולג בנוי כקרון רכבת, עם החספוס הבלתי מתיימר של B12. הסניף בפולג מציע גם חידושים. 

זה מתחיל עם בירה מיוחדת. ל B12 ליין בירות מיוחדת בייצור ייחודי, אנחנו הזמנו שתיים, כי ככה זה שחוזרים הביתה מרגישים חופשי. את הערב התחלנו עם צלעות טלה דקיקות ומעולות. תיבול מדוייק מלאות בטעם. הכל מגיע עם תפוח אדמה (מזן BUTTER לבן). לאמיצים מבנינו יוציאו עם חזרת חרדלית סופר חריפה (אפילו לי היה קשה). אבל ככה הערב נהייה יותר מעניין. 


עוד מנה חדשה ב B12 הינה ג'אפרנה עם כבד. אחחחחח כמה התגעגעתי לאחוז בלחם הזה. אני והג'אפרנה זה סיפור אהבה. יכולת הספיגה של הלחם מעולה. הג'אפרנה שלא כל לחם שאתם מכירים, משאירה מקום לבשר לדבר בתוך הביס. לא מרגישים שאוכלים לחם שממלא אותנו. אלה פשוט הבשרים נעטפים בעוד טעם ועוד קצת פריכות. 


עוד טעמנו נתח קצבים ופיקנייה בצלחת. שני הנתחים היו עסיסיים וסופר טעימים. B12 זה מקום שנותן לבשר לדבר. אני לא ויתרתי ואחרי שהבנתי שאני עומד להתמלא בישרתי עוד ג'אפרנה, כי הרי את החיבוק בנינו אי אפשר להפריד! 



B12 MEAT STATION
גיבורי ישראל 22נתניה 



טעים ללא הגבלה. 
כמה התגעגעתי!!! 

בקרוב בתל אביב!!!







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...