יום שלישי, 21 ביוני 2016

החוויה החדשה - ספא Y במלון יהודה בירושלים

את מלון יהודה בירושלים מנהל ישי ברנע, מנכ"ל המלון ויו"ר התאחדות בתי המלון בירושלים.
למלון יהודה 129 חדרים על פני חמש קומות, כולל סוויטה ומיני סוויטה. למלון יהודה חדרי גן, וחדרי מפרסת. המלון בעל 4 חדרים נגישים לנכים.
בחדרים - כל מקלחת מגיעה עם קיר תמונה מהאזור. המראה מפשירה אדים, כל המתגים הם מתגי מגע. הכספות בחדרים עם שקע טעינה למעוניינים להטעין מוצרי אלקטרוניקה בתוך הכספת וכל האריחים מאיטליה.
חדרי הדה לקס עם אמבטיה ומרפסת. הסוויטה הקנדית עם חדר ארונות, מרפסת ושני שירותים מקלחת. האט טאב במרפסת ומיטות שיזוף מרופדות.

למלון יהודה 15 סוגי חדרי ישיבות, אולם כנסים, ארועים עד 400 איש בעל כל איבזורי המולטימדיה ושלושה מסכי ענק, חדרי אוכל ל 220 איש וחדר אוכל ל 100 איש. מתאים גם לאירוח קבוצות, תיירים, שבתות חתן, משפחות ואנשי עסקים. בקיץ יש תוכניות הפעלה רגועות יותר לילדים: הופעות, ליצנים, תיאטרון וכו. בעונה יש גם שחיית לילה והקרנת סרטים על מסך במתחם הבריכה עם מסך של 18.5 מ"ר. היחיד בארץ עם המסך הזה.

המלון זכה בפרס המועצה לישראל יפה למלון התורם ביותר לקהילה, מארחים בחינם עמותות שונות לנופשים וחיילים בודדים לליל שישי (כולל הסעות).

מלון יהודה משוכן בדרום מערב ירושלים סמוך לגבעת משואה, מאוד קרוב לגן החיות התנכ"י ולמלחה ולתחנת הרכבת. המלון נבנה ב 2006 ע"י ארגון נשות הדסה על מנת למצוא מקום לבני הנוער. ב 2009 נרכש ע"י זוג קנדיים. נעשתה מהפכה במלון שהפך לפנינה. החדרים שופצו. וכך נוצר המבנה למלון יהודה 4 כוכבי סופריור של משרד התיירות. (מאוד קרוב לחמישה כוכבים) היחידים והראשונים עם הדירוג הזה בארץ. מלון יהודה קיבל דירוג ארופאי של אחד מ 120 המלונות המיוחדים בעולם.
 

למלון 2 בריכות: חצי אולימפית חצי מחוממת, בריכת פעוטות וג'ימבורי. המלון הציע 12 טרקטורונים לטיולים בסביבה לאורחים. המלון משרה אוירה רגועה ונעימה עם שלווה ירושלמית במיטבה.

מלון יהודה בנה השנה את מתחם הספא ברמה גבוהה. מתחם Y spa. הספא משתרע על 400 מטר ומציע חווית חושים. מראה, מגע, ריח - המטופל בוחר את סוג הריח שמועדף עליו, מוזיקה נעימה. לרומנטיים יש ספא זוגי עם ג'קוזי צמוד בחדר.

כל מטופל בספא (גם חיצוני למלון) מקבל חלוק, כפכפים, ערכת טיפוח מבית סבון לכל אורח ממתינים בלוקר האישי. מבחר רב של טיפולים וטיפולים מיוחדים. הספא מעוצבים בהשראת גן יפניים נקודת עומק וויסקית, רגועה. סאונות ומעוצבות וחדרי טיפול בעלי קירות שקופים ווילונות, המון עץ וצבעים רגועים, בדים יפניים מיובאים בכל חדר. לא כמו כל ספא עם לובן בוהק, אלה יותר חם וביתי.
הכל שליו ונעים, מזמין וברמה גבוהה, הספא מקנה חוויה של חו"ל מרמת העיצוב, עד השרות.

Y SPA - בא לי פשוט להישאר עוד!!!


מלון יהודה
02-6322906
חיים קוליץ 1 ירושלים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...