יום שלישי, 27 באפריל 2021

לילי רוב בפופ אפ בשינקין תל אביב

 לראשונה חנות פופ-אפ למותג השמלות לילדות"לילי רוז"בשינקין 30 תל אביב 

הקולקציות של "לילי רוז" יוצאות מהאונליין, כשמותג השמלות לילדות פותח חנות פופ-אפ בשינקין 30 תל אביב בין התאריכים 25-30.4.

קולקציית 2021 אביב-קיץ  של מותג השמלות והאקססוריז לילדות, לילי רוז, נוצרה בהשראת עולם הבלט ורשרוש חצאיות הטול. הגזרות מדמות תלבושות של בלרינות אך יחד עם זאת נותנות מענה למגוון מידות של ילדות ולנוחות הלובשת. נוצר שילוב של חומרים קלילים ועדינים ממש כתלבושות הבלט על הבימות הכי גדולות בעולם.

קולקציית Mix and Mach של לילי רוז, מציעה מגוון חצאיות וחלקים עליונים כבגדי 

לילי רוז פופ אפ בין התאריכים 25-30.4.2021, רחוב שינקין 30 תל אביב

א-ה 10:00-19:00 , ו 10:00-14:00

לילי רוז האתר: www.lilyrose.co.il

אינסטגרם: https://www.instagram.com/lilyrose_world/

טל': 050-7257309

את לילי רוז הקימה המעצבת לנה ברודסקי, ברודסקי בת 40 בזוגיות +2, בוגרת שנקר בעיצוב אופנה, במהלך הלימודים התמחתה בחברת river island הבריטית. לאחר חזרתה לארץ, עבדה מעל 8 שנים בחברת גולף, תחילה כמעצבת בגדי נשים ולאחר מכן כמעצבת וקניינית אביזרי אופנה לנשים, גברים וילדים. לפתיחת המותג בעיצובה, הגיעה מצורך אישי, לאחר שלא מצאה שמלות של נסיכות לילדות בשוק האופנה. החלום לספק לביתה את השמלה הנסיכותית, הוא שהביא אותה לפתוח את "לילי רוז".

הבגדים של לילי רוז מאופיינים בשימוש בבדים מעולם שמלות הערב וכלות, תוך הקפדה על איכות הבגד, ונוחות מקסימלית לילדה שתלבש אותו. חשוב לנו שכל ילדה שלובשת את השמלה תוכל ליהנות מחוויית הלבוש כמו גדולה, אך גם לשחק וליהנות כמו שילדות אוהבות.

כל פרט מעוצב בהקפדה אישית על ידי המעצבת והבגדים מיוצרים בעבודת יד. השמלות של "לילי רוז" בטווח מידות 1-14 ומתאימות לילדות מגיל הליכה עד גיל 12.


ניתן להשיג את הפריטים של לילי רוז באתר www.lilyrose.co.il

באינסטגרם: lilyrose_world   ובעמוד הפינטרסט: LilyRose.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...