יום חמישי, 29 בפברואר 2024

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!



 נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה!
'צאקטוצ'אק' מסעדה תאילנדית חדשה באזור התעשיה נתניה. הטעמים - תאילנד מכל האזורים! מנות שלא נראו בארץ!


הייתי אתמול ומאוד מאוד אהבתי. לפני שאוכלים - קודם כל, עיצוב מהמם, עם ציור קיר דרקון ענק יפייפה, מוזיקה נעימה ואוירה נהדרת לשבת בה.
אכלנו ואהבנו מאוד! קודם כל את מנת הכנפיים שלהם. כנפיים רותחות מצופות בציפוי פריך של תערובת תבלינים, אני לא טיפוס של כנפיים, אבל באמת שמעולם לא טעמתי כזו מנה. הכנפיים מגיעות רותחות עם רוטב עשבי תיבול ולימון בצד. מנה מושלמת, מהבילה ומקורית. טעים-טעים.
סום טאם סלמון - הגרסה הדגית של סלט פאפאיה ירוקה היה גם טעים. גם נאם טוק - סינטה צרובה עם אורז קלוי, כפיר ליים ותבלינים היתה מעולה. סינטה עסיסית ומלאה בטעמים - אח, איך אני אוהבת טעמים חזקים!

עוד ראשונה מיוחדת במינה היתה יאם קוד טוק עם קוביות סלמון, עם קריספי אורז מתקתק, בוטנים, בצל, נענע, כוסברה ותבלינים. מוגש על עלי שאפו, לעשות ביס על עלה ולאכול. מושלם! האורז מתקתק ומתפצפץ, שילוב של מתוק-חריף-מלוח עם הרבה פריכות בכל ביס. חוויה מלאה חושים וטעם! לאכול עם הידיים, ולהינות.


עיקריות לקחנו מנת קארי פנאנג, מנה קלאסית שעשויה מעולה! ראשית כמו בתאילנד הטעמים מקוריים, אפילו עם דלעת תאילנדית טעימה שסופגת את כל הטעמים ובבסיסה היא מתקתקה. כל ביס - חלום. שילוב של חריפות מעוררת וטעימה. חריפות שגרמה לי לקחת נשימה בין ביס לביס אבל לא לשתות מים, כי הטעמים כל כך טובים! חברה שלי לקחה מנה סטנדרטית של עוף בציפוי פריך עם ירקות. תקשיבו גם את המטבח התאילנדי הפשוט הם עושים ברמה כל כך גבוהה שנהנינו מכל ביס.

קינחנו בבננה לוטי מעולה וקינוח 'בר בין' - עוגיית בצק אורז שחור עם פירות יער, קוקוס וגלידת אספרסו מעולה.
אני עוד אחזור אם מישהו רוצה לשבת איתי - בשמחה! יש עוד מנות שלא טעמתי! ויש מרפסת מהממת לקיץ.



Chatuchak Restaurant




תגובה 1:

  1. שלום לכל החברים שלי שם בחוץ, אני אנה קדם, מספליט, קרואטיה. אחרי שהייתי איתו בקשר עשר שנים, בעלי נפרד ממני, עשיתי הכל כדי להחזיר אותו אבל הכל היה לשווא, רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי אליו, התחננתי בפניו עם הכל , הבטחתי, אבל הוא סירב. הסברתי לחברה שלי באינטרנט, והיא הציעה לי ללכת לד"ר אפטה, אשף גדול שיכול לעזור לי לתת לחש כדי להחזיר אותו, אבל אני בחור שמעולם לא האמין בלחש, לא הייתה לי ברירה אלא נסה את זה, שלחתי הודעה לד"ר אפטה, והוא אמר לי שאין בעיה הכל יהיה בסדר לפני 48 שעות, האקס שלי יחזור אליי לפני 48 שעות, הוא הטיל כישוף ובאופן מפתיע ביום השני, זה היה בסביבות 4:00 אחר הצהריים. האקס שלי התקשר אליי, כל כך הופתעתי, עניתי לשיחה וכל מה שהוא אמר זה שהוא מאוד מצטער על כל מה שקרה, שהוא רוצה אותי בחזרה, שהוא כל כך אוהב אותי. כל כך שמחתי והלכתי אליו, אז התחלנו לחיות יחד שוב באושר. מאז הבטחתי שכל מי שאני מכיר שיש לו בעיות עם מישהו יזדקק לעזרתו של ד"ר אפטה אשף הכישוף הוא המייל שלו (drapata4@gmail.com) ואתה יכול לשלוח לו מייל אם אתה צריך את העזרה שלו בזוגיות שלך , אתה רוצה להיות מוכר בעולם או בעיות סרטן, אתה רוצה להתחתן עם המאהב שבחרת או מקרים של גירושין, בעיות בריאות או נישואים, קידום בעבודה והצלחה, הכל, אל תוותר, תפסיק לבכות, פנה לדר. Apata בכתובת drapata4@gmail.com או שתיצור איתו קשר דרך Whatsapp / Viber: +447307347648.

    השבמחק

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...