יום ראשון, 9 באוגוסט 2015

אובן קובן רמת החייל - עושה אותי מאושרת!

אונמי היא אחת המסעדות האסייתיות הטובות בארץ לדעתי. גם את גרסתה הקלילה של 'אובן קובן' אני אוהבת. 'אובן קובן' הוקמה לפני כשנה גם ברחוב הארבעה ומציעה תפריט אסייתי קליל יותר, אך עם אותה המקצועיות הבילתי מתפשרת של האנשים של 'אונמי'. כעת האנשים הטובים האלה דואגים גם לי! ברמת החייל  ברחוב הברזל נפתח סניף נוסף של 'אובן קובן' ואני - פשוט במרחק הליכה לאגאדשי טופו האגדי שלהם, לראמנים שלהם, למנות המיוחדות שלהם במרחק הליכה בכפכפים. 

לפני שבועיים 'אובן קובן' רמת החייל פתחו את הסניף ואתמול יצאתי לחנוך את הסניף באושר גדול! יחד עם דנה התחלנו את הערב עם סלט אטריות זכוכית שזכה בשתי טבעות צ'ילי מעל והרבה חריפה בפנים. סלט רענן ומצויין. טאטאקי בקר היה מעולה עם נגיעת יוזו, בצל ירוק וצילי. גם הטאטאקי סלמון זכה לרוטב דומה - בגרסה יותר מתקתקה. שתי הגרסאות היו מצויינות. האגאדשי טופו של 'אובן קובן' הוא אותו אגאדשי מבית 'אונמי'. 
בראמנים קיבלנו ראמן פרגיות, שיטאקי, בצל ירוק, ביצה, תרד, נבטים יחד עם נודלס. הגרסה הלא צלולה (עם מיסו) של הראמנים והיא פשוט טעימה. הפטריות הכי כיכבו אצלי בפה. הם היו פשוט מעולות. וגם מהנודלס נהניתי. עוד חמדנו ספיישל אטריות תפוחי אדמה עם נתחי בורי מוקפצים. האטריות מזכירות אטריות שעועית אך בגרסה הבשרנית יותר. בתחילה טעם הנודלס היה לנו מוזר, אך לאחר מספר טעימות לא יכולנו להפסיק מהאטריות הממכרות הללו. דנה דגה מנתחי הדג. לא יכולנו להפסיק לאכול מהמנה. לא הבנו אם היא טעם נרכש או שפשוט כישפו אותנו... אני המקצוע פה הם כנראה מכשפים מקצועיים.

לקינוחים ממש לא ציפינו למשהו גדול  קיבלנו  מוס עם קרם יוזו חמוץ-מתוק וגולת הכותרת של הקינוחים היה מוס שוקולד בצורת דונטס עם קרם קפה-כרמל בפנים. זו אחת מנות השוקולד היותר טובות שאכלתי השנה. המוס היה מעולה, נימוך וממכר. בפנים חיכה לנו צילוי קרמי מעולה שאיוורר כל ביס עם מרירות כרמל-קפה. פשוט קינוח מעולה. 

לדרך הביתה עוד קינחנו עם ארטיקי פירות לצינון הדרך תוצרת 'אובן קובן'. אגס-שקד לי מרענן וקיצי. וקוקוס טרי קרמי ועשיר לדנה.

לא יכולנו להיות מאושרות יותר! אני כבר מפנה יומן לחזור שוב ל'אובן קובן' הביתי שלי!!!

אובן קובן
הברזל 4 רמת החייל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...