יום שני, 25 בספטמבר 2017

כשאמריקה ואסיה נפגשות - יוצא הכי טעים שיש

לפני מספר שנים נפתחה במתחם שרונים בהוד השרון מסעדת 'אסיה מוניקה'. נושא הלפיד של 'אסיה מוניקה' הוא שף דניאל זך, השף שהקים את 'כרמלה בנחלה' והצליח לתקוע יתד בקולינריה הישראלית עוד בשנות התשעים.
'אסיה מוניקה' היא הברקה נוספת של שף זך שהגדיל ועשה והכניס שני תפריטים למטבח אחד. מצד אחד מנות אסייתיות: נודלס, סושי, מוקפצים ושלל מנות חריפות לצד תפריט אמריקאי של המבוגרים ובשרים מושחתים. 
בטח תחשבו התוצאה של השילוב בין אסייתי הוא 'תפסת מרובה, לא תפסת', שף זך מוכיח שהוא יכול לנצח על שני התפריטים ולצאת בנוקאאוט!

אז הפעם לא טעמנו סושי, למרות שהסושי של 'אסיה מוניקה' זכור לי לטובה מפעם קודמת. אז התחלנו את הערב שלנו עם סלט פפאיה. יש משהו בסלט חריף שלא נותן לנו מנוח, אנחנו פשוט חייבות לטעום. טרפנו את הסלט מאוד מהר עד אחרון הבוטנים והתפנינו לשלב החמים יותר. 
המשכנו עם שליישית גיוזות. ביקשנו אותם צרובות, יש משהו בישראלים שרוצים פריכות ואיפה שאפשר להכניס. מכניסים. אז גיוזות פטריות, אווז ועוף הגיעו לשולחננו. תחילה כבשה את ליבנו גיוזת הפטריות. כשכל הגיוזות שהכרנו לפני היו אנמיות כשהן ממולאות בפטריות. ב'אסיה מוניקה' גיוזת הפטריות מלאה בטעם טוב. גם גיוזת הבשרניות היו מצעולות. 
בחרנו מנה עיקרית מומלצת אחת. קלאסיקה של פאד קפאו עם אורז, בשר קצוץ וירקות מוקפצים עם ביצת עין מעל ברוטב אסייתי. אני ודנה אוכלות את המנה הזו במקומות רבים. אין לנו ספק שזו אחת ממנות הפאד קפאו הטובות שאכלנו. לא נשאר פירור תוך דקות. הבשר היה מעולה, למרות שמדובר בבשר טחון ניתן היה להבחין שהבשר איכותי. הרוטב טוב, פשוט מנה מושלמת. 
'קינחנו' עם מנת כנפיים. לא יכולנו להשאיר את התפריט האמריקאי יתום מיחס. אחחח המנה הקטנה של הכנפיים עשתה אותנו שמחות. תחילה היא לא ממש קטנה. שמונה כנפיים ברוטב ברביקיו תוצרת בית, על מצע פוטטו. מנה מצויינת, הרוטב היה מצויין גם על הפוטטו וגם עם הכנפיים ופשוט חיסלנו את המנה עד תום. עוד הוכחה ש'אסיה מוניקה' מנצחת גם בתפריט האמריקאי וגם האסייתי.

תבואו ותצאו מרוצים!

אסייה מוניקה
מתחם חצי חינם הוד השרון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...