יום שלישי, 5 בספטמבר 2017

השקד, לא רק מוסד דגים. בית!

כולם מכירים את מסעדת "השקד". מעל ל 50 שנות מסעדת דגים לא הולכים ברגל.
ל "השקד" לא רק תפריט דגים עשיר. נכון, יש גם דגים מעושנים וכבושים. אבל איקרה כזו לא תטעמו. במקום אחר וסלט ביצים מעוללללה עם קראנץ' בצל מחייב ביקור חוזר.
במסגרת הסלטים שנפרסים על השולחן ללא הגבלה אהבנו מאוד את הכרוב, הסלסה, הקישוא ביוגורט, סלט הירקות, ירקות חריפים, הטחינה המצויינת ועוד. אל תוותרו על הפלאפל המשובח פריך-פריך ומלא בטעם שנותן ביס של חטיף מושלם. הסלטים כמובן ללא הגבלה. 
אני רגילה לפריסה שכזו ומתורגלת לא לגעת בלחם. אל תלמדו ממני. הלחם של השקד מעולה. הכלאה בין בגאט לג'בטה מבית היוצר של "לחמים", גרמו לי לבצוע ממנו עוד ועוד. עד כדי כך שאחרי הקינוח ביקשתי עוד קצת לחם. אבל זה כבר שייך לסיפור אחר. 
גם מנות הקרפציו סלמון ודג לבן היו מצויינים. שרית חברתי טעמה מהן בפעם הראשונה ולא הפסיקה להמהם: "שיו, זה ממש טעים, בחיים לא אכלתי את זה" וכל חזרה שלה רק גרמה לי להרגיש שעשיתי את הדבר הנכון שהבאתי אותה. 
מסביב ארוחות של משפחות עם יקיריהם שבאו מחו"ל, זה רק גרם לנו לתהות, איך אנחנו לא גדלנו פה.
גולת הכותרת היתה מנת שיפודי לוקוס. ממש כמו. בשר, נפרסו נתחים נתחים עבים ובשרניים של לוקוס. מעולם אני ושרית לא טעמנו מנת דג כה בשרנית בטעמה וממש מרגישה כמו מנת חזה עוף רק עם הרבה יותר עסיסיות. 
קינחנו עם מנת דניס על הגריל דיי ענקית, מלאה בטעם, עסיסית ומושלמת. אין מילים רואים שגם בגריל מדובר במקצוענים. 
בסוף הערב נזכרתי שמעולם לא טעמתי את הגפילטע פיש של השקד שלא הפסיקו להגיע לשולחן לידי, מסתבר שזו אחת הכוכבות במטבח של מסעדת השקד. החלטתי לחזור לפני החג לראות יותר מאלף יחידות גפילטע שלקוחות הזמינו לחג
מבטיחה לחזור ולחזור כי שווה וטעים

השקד
החשמונאים 99
תל אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...