יום שלישי, 10 באפריל 2018

NCREATION השרשראות והצמידים שתמיד רציתם בקליק אחד



תמיד רציתם צמיד או מאלה (שרשרת אבנים) עם אבני חן, אבל לא כזה שאפשר לקנות בכל מקום (שהן גם טובות), אלה אחד כזה שאתם מכינים לבד, עם האבנים שאתם בוחרים לעצמכם עם סדר החריזה שאתם רוצים. פה נכנסים ncreation לתמונה. NCREATION הוקמה על ידי האומן גונן נגרין, שעושה תכשיטי אבני חן מיובאות מאפריקה, הודו, מדגסקר וסין.  גונן הוא איש מקצוע ששם את איכות התכשיט לפניו. כל אבן נבחרת בקפידה, גונן לא חוסך ושם את אבני החן הטובות ביותר, ממלא את המאלה/צמיד באופן מלא, שלם ומקצועי בחוט פלדה מיוחד. החרוזים והסוגרים עשוים מכסף. התכשיטים ניתנים לשטיפה, רחיצה וכל דבר שתרגישו בו נוח. 
ל NCREATION גם סדרת תכשיטי כסף בשילוב אבנים: מאלות, צמידים, טבעות אבן, עגילי אבני חן וכו. אבל למי שהמוד שלו דורש אבנים מסויימות או צבעים מסויימים כמוני, הליך החריזה העצמי לצמיד או מאלה הוא פשוט: נכנסים לאתר של NCREATION > יצירת צמיד > בחירת צמיד עם סוגר/צמיד גומי > בחירת תליון לב/נוצה לקישוט > בחירת ס"מ היקף פרק כף היד > על המסך נפרסים כל סוגי האבנים של NCREATION עם שם ותמונה > בחירת אבנים וחרוזי כסף > לרכישה.
את התכשיט שבחרתם/עיצבתם מקבלים בדואר, בקופסה מהודרת ויוקרתית. 
עצם עיצוב התכשיט ולמידת האבנים עשה לי טוב - גונן גם עזר וכיוון בטלפון עם האבנים הרצויות וענה על שאלות על האבנים ועל התכשיטים. 
הצמיד לא יורד לי מהיד (בחרתי בצמיד גומי סופר נוח) וגם המאלה נענדה עלי ימים שלמים (כולל מקלחת), פריטים שכיף לענוד, גם אנרגטית וגם מרגישים מהם איכותיים מהסוגרים, הצפיפות ואיכות האבנים.

אהבתי מאוד

טלפון: 052-8837571

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...