יום ראשון, 27 במאי 2018

JUNAM דברו אלי בלחמג'ון משובח!

שוק הכרמל כבר מזמן נהייה המקום עםפ הבשורה הקולינרית הבאה. אט אט צצים בשוק וסביבו מסעדות ודוכנים שעושים גם אוכל טוב, עם אספקה מהשוק - הכי טרי שיש ואם אוירה שכיף לחגוג בה. לפני חצי שנה הוקם בשוק הכרמל 'ג'ונאם' השם מיד קפץ לי ופרסיה כמוני ידעה לתרגם שזה 'נשמה שלי' בפרסית.  אז יש מקום ששמו 'נשמה שלי' ואני לא אגיע? ברור שכן, הגעתי ל'ג'ונאם' מבלי לדעתם לאן אני מגיעה. 
'ג'ונאם' הוא דוכן המבוסס על מנות לחמג'ון מושקעות. מנות על בסיס בצק עם תוספות וגם סלט מושקע מעל. יש את מנת הלחמג'ון הקלאסית  -בשרית ולקחנו גם את מהמנה הטבעונית המבוססת על קישואים ושעועיות לימה. שגם היה מוצלח.
שעת ערב של חמישי וג'ונאם מארחת ביד רחבה, ערק וודקה נשפכו לסועדים, הפעמון של חן וירדן הברמניות לא הפסיק לצלצל, המוזיקה שמחה מאווווד וכעת נותר רק לנגוס בלחמג'ון. 
אני אומנם חובבת טבעונות אבל הפעם המנה הבשרית לטעמי ניצחה. פשוט טעום טוב וסלט מרען מעל. כל לחמג'ון נחתך לשתיים כל שנותר זה לאחוז בחצי להקפיץ אותו ישירות לפה. מושלם. גו'נאם יודעם לאזן טעמים ולעשות מנות טעימות, מקוריות ורעננות. לא נעים להודות שחיסלנו את שניהם. הכל היה טרי, הבצק מאוווד טעים ולא מכביד מידי ומקבץ הירקות מעל כל לחמג'ון התאימו לנו בול לחך! 
לכל זה הוספנו את סלט הבית על מנת לרענן את הערב. שהיה בנוי על כרוב אדום, עגבניה, אבוקדו (שתמיד מבורך) וראשד. אתם מבינים? ג'ונאם יודעים לדבר את השפה ולהוסיף ראשד שעושה את הסלט למושלם, טעים מאוד, מקורי ומרענן.
עוד שלוק של ערק ועוד טיפה טקילה ולחיים עם הצד שהני של הבר, וג'ונאם כבר מלאה וססגונית. נפשנו חשקה ב'משהו מתוק' ועל זה ג'ונאם הג'ונאם לא פסקה עם מנת לחמג'ון עם נוטלה, שבבי חלווה, שומשום לבן וקצח. וואי אני אהבתי את הסיומת הזו. הפריכות המתוקה של הלחמג'ון עשו לי ממש טוב. אני גם אהבתי את הקצח המתפצח בביסים. כך או כך ישבנו שעות בלחמג'ון האוירה לא נתנה לנו ללכת, וגם לא הטעמים. הסלוגן של ג'ונאם זה "תאכל נשמה" ואני מוסיפה, תבואו - שמח פה!

ג'ונאם
רבי עקיבא 20, תל אביב 
מהבוקר עד אחרון הלקוחות (פתוח גם בערבים)
https://www.facebook.com/gunam555/




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...