יום רביעי, 30 במאי 2018

parakalo- פאראקאלו קלעה לנו בול בטעם!


על רחוב גולדמן היפואי ממש מול הים, נמצאת parakalo- פאראקאלו (בבקשה ביוונית), מסעדת החוף היוונית שעושה אוכל יווני מול הים, עם מגוון עשיר מאוד בתפריט. כשכל המסעדות היווניות זוכות לתפריט מצומצם, ב parakalo- פאראקאלו עובדים עם תפריט רחב ידיים. 
ברור שהייתי חייבת ללכת לחנוך את parakalo- פאראקאלו. אלה קיימים כבר שנה על חורבותיו של HONEY BEACH. אז באיחור אופנתי, הגעתי לparakalo- פאראקאלו ערב טעים.
התחלנו עם מגש מזטים יוונים עם רבעי פיתות חמות. איקרה נהדרת ממש, ממרח פלפלים וזיץים חרפרף, ממרח סלק ופטה, סקורדליה, וציזיקי נהדר. אחחח איך parakalo- פאראקאלו יודעים שאני אוהבת טעמים חמוצים. וזה בא לנו בול בחך. עוד התענגנו על מזטים חמים של כרובית מטוגנת עם גבינות, ועלי גפן עבודת יד שהוגשו חמים לצד צזיקי קר. וואי איך היה לי טעים... ממש ממש טעים. 
גם הפאבת האפונה הצהובה היתה נהדרת. אנחנו פשוט לא יכולנו להפסיק לנשנש. בנינו הארוחה יכלה להסתיים כאן אחרי מזטים נהדרים ממש ממש ממש ועלי גפן נהדרים. אבל... חייבים קצת מנה עיקרית, אם אנחנו כבר פה.
ידענו שאחרי שבלסנו כלכ כך הרבה אנחנו נלך על מנת דג אחד. לקחנו דנים בגריל שהיה נהדר ומאפה יווני של תרד וגבינות בצק פילו מתפריט המאפים היוונים. שניהם היו טובים. אהבתי מאוד את העבודה על בצק הפילו. הפריכות וכיפיות שבמנה.
סיימנו עם קינוח בקלוואה בבצק פילו. וואי שוב בצק פילו, איזההההה כיףף לסיים את הערב עם הפירכות המתפצפצת של בצק הפילו הממולא פיסטוקים, קינמון וגבינה. פשוט קינוח נהדר לסיים ערב מול הים.
נהננו מאוד


parakalo- פאראקאלו
נחום גולדמן 6 יפו 
03-6816918

https://www.facebook.com/search/top/?q=parakalo-%20%D7%A4%D7%90%D7%A8%D7%90%D7%A7%D7%90%D7%9C%D7%95




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...