יום שלישי, 29 באוקטובר 2019

קמפניה - מסעדת הבשרים המפתיעה של ראשון לציון



אוכלי הכשרות, תשמחו לשמוע שמסעדת הבשרים קמפניה בראשון לציון, שינתה תפריט והפכה למסעדת בשרים טורקית. העיצוב – כרגיל אלגנטי, התפריט טורקי-בשרים והמוזיקה, טורקית שכיף להכנס ולשמוע את הנעימות הטורקיות.





התחלנו את הערב שלנו עם קרפצ'יו שהגיע עם איי איולי אריסה, והיה טעים עם נקודות חרפרפות. אבל הראשונה הלוהטת שלנו – תרתי משמע היתה מנת הטרין כבד. שהגיע על צלחת נוטפת עשן. והטרין עצמו – טעים מאוד, הגיע בלווי טוסטונים נהדרים (שקיבלנו מהם עוד תוספת), וריבת בצל – אבל כזו שאפשר להוציא ממנה תלתלים-תלתלים /של בצל להניח על טרין והטוסט ולנגוס. היו גם פירות יער שהוסיפו מתיקות למנה.
המשכנו עם סלט בריאות – אומנם סלט כעקרית אבל היה פשוט מעולה, עם גפרורי בטטה, אוכמניות, מלפפונים, חסה, בצל, וקינואה. שהגיע מעורבב עם סורבה תות חמצמץ והיה פשוט סלט מדויק, בחמיצות, במתיקות, בתיבול. אהבנו מאוד מאוד.
קמפניה עושה מכל הזמנת נתח בשר "הצגה של הגשה": עם מלצר המחלק את הנתח לכל הסועדים. אנחנו חלקנו אסאדו על עצם. וואו טעים טעים, מנה עסיסית מאוד, מתקתקה, עם רוטב נוטף על מגש העץ. מנת בשר נהדרת (שלא רק אנחנו הזמנו אותה), שעשתה כבוד לבשר! סופר טעים ותפוחי האדמה השומיים שהוגשו לידיו היו גם מוצלחים.

קינחנו עם קינוח טורקי מסורתי  של סיגר חלווה. כל הכבוד איזה סיג אליפות! המנה מוגשת עם כפפות, כדי להמנע מדביקות. אבל המנה שווה את הטקס הזה. סיגר דקיק ואיכותי, עבודת יד. עם טעם עוצמתי ומעולה של חלווה. בצלחת ההגעה היו גם נגיעות שוקולד-חלווה, מאבל הסיגר היה כל כך מוצלח שלא היינו צריכות יותר מזה!



קמפניה
ברשבסקי 8 ראשון לציון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...