יום רביעי, 11 במרץ 2020

ארצי - פנינה ברמת אביב שכיף להכיר!!!

בשקט בשקט.... בלי שתרגישו יש ברמת אביב צמוד למוזיאון ארץ ישראל את 'ארצי' ביסטרו ישראלי מצליח, אלגנטי וטעים.


יום ראשון בערב המקום היה מפוצץ עד אפס מקום ואנחנו פתחנו שולחן. התחלנו עם לחם תירס מתקתק וממש טעים, שמנת, מזאט סלק ושקדים, ממרח ארטישוק מעולה עם פסטו, טרטר דג מצוין על ברוסקטה, וסיגר טלה ואריסה מעולה. את החולשה שלי לסיגרים גיליתי לא מזמן ו'ארצי' פשוט נתנו לי את המנה המדוייקת לקריז הסיגר שלי. מאוד אהבתי.
לעיקרית לקחנו סינייה דג. מנה מעוחה טעימה, עם טעמים מאוזנים ששמרה על קלילות יחד עם הטחינה.
לרעב שלי הגיע סטייק אנטריקוט להרגעה שהיה גם נהדר. הגיע עם פוטטו טעימים ועם רוטב פלפלת. אכלתי עת האנטריקוט בלי הרוטב וממש נהניתי ממנו!
הזמן עבר מהר ... כאמור המסעדה היתה מלאה!!! ועברנו מהר לשלב הקינוח. הבעלים הוא גם בעלי קייטרינג ובית הקפה 'פטיט' המפורסם. אז ידעתי שבקינוחים יהיה לנו ממש טוב! וואו הפאי תפוחים ואוכמניות שלהם היה כל כך מוצלח שבא לי לחזור ולטעום את כל הקינוחים שלהם!
אהבתי
ארצי
חיים לבנון 2 תל אביב
ימי ראשון ושני פתוח עד 2030
כל יום עד 23

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...