יום שלישי, 17 בנובמבר 2015

המוסד הקולינרי של רחובות

'סזאר' נחשבת לכוכבת הראשית של פארק המדע רחובות. אומנם קיימת שנים רבות, אך רק אתמול הלכתי לחנוך אותה בארוחת ערב.
לא בושה להכיר מוסד קולינרי רחובותי באיחור רב.


'סזאר' היא לא רק מוסד קולינרי. נכון, המנות מופקדות וסופר משובחות. התשבוחות לא פסקו מהרגע שנכנסו. מנה אחר מנה קבלה צרור פרגונים - ועוד ארחיב בהמשך.





מה בעיניי מיוחד וממכר ב'סזאר' זו האוירה. האוירה שכוללת עיצוב נעים, מוזיקה שכיף לסעוד לצידה, כזו שמאפשרת להעביר שיחה עם החברים עם אקוסטיקה נהדרת. על כל זה מנצח שירות מעולה. זה מבחינתי מתכון לאוירה מנצחת. ופה 'סזאר' מנצחת ביג טיים!

התחלנו את הערב שלנו עם לחם ופוקצ'ת הבית יחד עם זיתים וחמאה. הפוקצ'ה היתה אגדתית וגרמה לי להתחיל לחשוש אם אוכל לאכול את העתיד לבוא. אבל עם כאלה ראשונות לא יכולנו להשאר אדישות. 
 סלט ערמונים עם אנדיב, אגוזים מסוכרים, קרפצ'יו סלק, אגסים ביין ומעט גבינה כחולה היתה מנת סלט מוצלחת. ממזמן לא אכלתי אנדיב פריך כל כך בשעת ערב מאוחרת. סלט פשוט מעולה. היינו שמחות יותר עם היה עוד טיפה גבינה כחולה.
סביצ'ה מוסר על מצע קרם יוגורט-חציל ובורגול היה גם מעולה. ההברקה של המנה היה הקרם האגדי. הסביצ'ה זכה להיות מנה מכובדת בזכות הקרם עם הטעם החזק והלימוני. מעולה.

למשמע שיש מנת סאג' של פיתה דרוזית אמיתית מלופפת ובתוכה בשר טלה טחון (אבל לא דק מידי), חציל מטוגן, עם טחינה ועגבניות מעל. מזמן לא נהניתי ככה ממנת בשר. נכון זו אומנם מנה ראשונה אבל אדגית. הבשר היה טעים. הפיתה דקה ונתנה לבשר לתת את הטון. את הטריות אפשר היה להרגיש בביס. אני ודנה סופר התענגנו ממנה דרוזית באמצע רחובות. 

הפעם לקחנו עיקרית על בסיס דגים. את הטעם השרי של המנה האחרונה לא רצינו להרוס. אני לקחתי ניוקי עם מוסר ים וערמונים  ברוטב כמהין נהדר. 

דנה חרגה ממנהגנו לקחה מנת ספיישל. כאמור וכידוע אננו נוהגות לקחת מנת ספיישל. אבל דנה לא יכלה להשאר אדישה לשמוע שיש מנת מוסר ים ברוטב עגבניות חמאתי ועדין וגרגרי חומוס. צודקת. זו אכן היתה מנה מעולה. 

קינחנו בנמסיס שוקולד, שלי היה מתוק מידי ולדעת דנה היה ב-ד-י-ו-ק. אחרי ערב כזה אני בכלל לא מתווכחת איתה. האוירה והאוכל המעולים של 'סזאר' גרמו לו השאר שם שלוש שעות בכיף! 
****
סזאר
פרקיס 3 רחובות


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...