יום ראשון, 2 באפריל 2017

רומנטיכאן - הצימר בכורזים קורא לכם לבוא


צימר קטן בכורזים. 
לעיתים כל מה שרצינו זו חתיכת שקט



אביב, המרחבים ירוקים, העצים רעננים, הצפון פורח והכל קורא לכם. עכשיו זה הזמן להגיע לצימר ישראלי, להריח את ניחוחות ארצנו, ליהנות מהטבע שלנו כשזה עוד נראה כמו אירופה, רענן ועכשווי. יש משהו בצימר ישראלי שעושה את זה יותר ביתי, זה משלנו! וזה כאן!
צימר רומנטיכאן. כורזים



אני התארחתי בצימר 'רומנטיכאן' שבישוב כורזים על יד הכנרת. יש משהו בקבלת פנים חמימה כזו כמו ששולה הבעלים נתנה לנו. משהו שמרגיש... פשוט לרצות לחבק אותה. 
על הצימר - חדר מקסים וגדול עם ג'קוזי גדול ל 4 אנשים, אורות רומנטיים, מטבחון, כבלים, מזגן, מיטה סופר נוחה, תחושה שהגענו הביתה גם שעתיים וחצי מהבית. 
הירוק ליווה אותנו כל הדרך. כביש 90 ו 85 פשוט הנעימו את זמננו ולא הפסקנו להתפעל מהנוף הכה עוצר נשימה הזה. 
ה
הג'קוזי עשה לנו את הבוקר הרבה יותר ומחדש אנרגיה, גדול עוצמתי ועם מקום לכל כולנו. אחרי שהטענו אנרגיה, החצר של הצימר עשה לנו אחלה נופש וזמן איכות להירגע. על הספסל, על הכיסאות השיזוף, על הערסל או לצד החמור שמגדלת שולה הבעלים. הכל כל כך נינוח ונעים וסוף סוף לקום בבוקר לצלילי ציפורים. החדר רומנטי, הנוף מקסין, האוויר צלול ואפשר רק ליהנות ולנשום עמוק! 

צאו לצימר בארץ
זה משלנו!

רומנטיכאן
050-3343001
http://romantikan.co.il/


צילום: תמר ניר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...