יום שלישי, 4 באפריל 2017

סעידה בפארק - חולון גם יודעת לעשות חיים

חולון היא כבר מזמן עיר קולינרית. כבר יש איפה לצאת בחולון. ההיצע גדול וטוב. עכשיו - נשאר רק למצוא מקום טוב לשתות בחולון. במקום לצאת לבר בראשון לציון או תל אביב. הגיע הזמן שמישהו ירים את הכפפה החולונית ויקים מקום בילוי. 

הנה זה קרה, לפני מספר חודשים הוקמה 'סעידה בפארק' המגה בר כולם חיכו לו. לא מדובר בבר עץ עם מוזיקת רוק כבד. אלה משהו לא מחייב, אך מלא עיצוב. אפשר לשבת ב'סעידה בפארק' בחוץ או בפנים, על כיסאות בר גבוהות או ספסלי שנטי נמוכים. המוזיקה - בין חפלה שקטה לחינה וזה בדיוק הוויב שהיינו צריכות. לא מתיימר, שמח וכיפי. אפילו הקוקטיילים פה על שם השירים של זוהר ארגוב. 
אנחנו התחלנו עם 'ברצלונה' - התשובה הסעידית וסנרגייה חמה מצויינת. המשכנו עם 'דברים נסתרים' של ג'ין, מלפפון, פסיפלורה ולימון. שני הקוקטיילים היו מצוינים. המוזיקה שמחה הייתה פתיח מעולה עם נאצ'וס - משולמי לאפה מטוגנים עם לבנה, ממרח אבוקדו, סלסה וזיתים. פשוט ונהדר. גם סלט פאטוש היה מעולה. והעראיס היה נחמד.
הפתעת הערב באה מכיוון מנת הקבב. לא ציפינו לזה קבב מעולה. תחילה כמות הקבב הייתה נכבדת. כיף לקבל מנה בגודל טוב ולא מרומז. כמות יפה של קבב והרבה צ'יפס. הקבב היה פשוט מצוין, עסיסי, טרי, מתובל טוב ומלא בטעם. כיף של קבב וזה שאפו ענק שמקום כזה עושה כבוד למנת הקבב!!!
בין ביס לביס, כשהרמנו את ראשנו הבחנו ש'סעידה בפארק' מלאה. לא מדובר על מקום קטן, אלה על מקום המכיל יותר ממאה מקומות. בפנים ובחוץ, כל הבר או כל מקום שתבחרו מלא אנשים, צעירים ומבוגרים. מסתבר שאת 'סעידה בפארק' כולם אוהבים!
קינחנו עם מנת כנאפה נהדרת, קפה טוב ופשוט יצאנו מחייכות מ'סעידה בפארק', טוב לראות מקום מליח שגם מצליח להוציא מאיתנו חיוכים בסוף היום!

סעידה בפארק
מתחם לה פארק 
חולון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...