יום חמישי, 27 באפריל 2017

טריגר אנד בר שרונה - אטליז, מעדניה ובר בשרים מעולה

טריגר אנד בר היא מעדנייה, איטליז ובר בשרים בשרונה מרקט תל אביב. טריגר אנד בר הוקם על ידי שגיא טריגר ושמעון בר בעלי קייטרינג הבשרים צ'ה גריל וקייטרינג בגורמה mi alma. אחרי שגרפו הצלחה כקייטרינג בשרים מהמעלה הראשונה, פתחו הצוות את טריגר את בר לפני כחודשיים. 

פליאו עולה בשרונה
טריגר אנד בר

בטריגר אנד בר מיישנים את הבשרים במקום במקרר יישון. כל הבשר גם להסעדה וגם באיטליז הינו בשר מרמת הגולן תחת תו תקן המחמיר של בר בריא. הנקניקים מיוצרים בעבודת יד בשיטה צרפתית.

איטליז, מעדניה, בר בשרים
טריגר אנד בר, שרונה מרקט תל אביב

התיישבנו מול מקרר היישון ופתחנו את הארוחה שלנו עם באן עם אסאדו מפורק, איולי חריף וצ'מיצ'ורי. הבאן הגיע לצד מלפפון כבוש במקום עם טעם מעולה שעושה חשק לעוד. הבאן היה עשיר בטעם, עסיסי והאמת - נבלע חיש קל!
המשכנו עם פלטת נקניקים של פסטרמה עגל חלב, נקניק רוזה, נקניק שוריזו, מיני קבנוס וקופה איטלקי. כל הנקניקים היו מעולים אבל הכוכב האמיתי היה פסטרמת עגל החלב שהיתה מעדן אמיתי!

יש גם אסאדו מפורק בבאן
טריגר אנד בר, שרונה
#triger #and #bar #triggered #triggerwarning #meat #paleo #paleodiet #paleotlv #tlv #telaviv #פליאו #בשר #פליאוסטייל #בר #ברבשר #שרונה #שרונהמרקט #sarona #saronamarket

ואז עלתה והגיעה פלטת הבשרים המיושנים!!! אנחנו התעלפנו על הפילה שכיכב ונתן נוק אאוט בעיני לנתח הקצבים, האנטריקוט והמבורגר שנמכר רק כתערובת להכנה ביתית ואנחנו זכינו לטעום. 
הבטטה שנחה ליד פלטת הבשרים היתה מעדן! כל התוספות הינן לא קבועות על פי מי שיש במרקט!


נהיננו מאוד
טריגר אנד בר
שרונה מרקט תל אביב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...