יום ראשון, 3 ביוני 2018

יבנה YAVNE, תל אביב. אנחנו נפגש שוב כי היה נהדר

 אני אוהבת את YAVNE הבר התל אביבי ברחוב יבנה. אבל כבר זמן מה שרצה בתל אביב שמועה ש'יבנה' החליפו תפריטים ויש להם מנת קבב ומנת שניצל משובחות במיוחד. אז ברור שהגעתי לדגום. חמישי בערב נחת עלינו לטובה והחשנו פעמינו ליבנה. 
אני התחלתי את הערב עם קוקטיל סלק, מלפפונים, נענע וודקה וחברתי שאיתי גם דגמה קוקטייל  WANZI עם ג'ין, לימון, בזיליקום, מלפפונים וג'ינג'ר ביר ויצאה מאוד מאוד מרוצה.
לא רצינו להתחיל את הערב כבד, אז הזמנו סלט עגבניות חריף. עד שזה הגיע פרגנו לנו במטבח עם סלט בורטה. וואי זו היתה הפתעת הערב. סלט טעים, בורטה נהדרת, הנפת סכין והכל נמס על הירקות. לא הפסקנו לאכול ממנו. ואז הגיע ססלט העגבניות החריף. וואי עוד סלט מושלם. לא הבנו איך אפשר לקבל כאלה סלטים טובים וכיפיים בבר תל אביבי. 
את הקו החלבי המשכנו עם פיצת כמהין וארטישוק. אומנם הפיצה נשמע לנו לבנה, אך היתה עם בסיס עגבניות כמו שאנחנו אוהבות. שוב - יבנה YAVNE הפתיעו בגדול. הכל היה סופר טעים, מהקוקטילים, הסלטים והפיצה.
קבב ושניצל... לא אכלנו כבר לא היה לנו מקום והתפשרנו על מנה אחרונה של מיני פנקיייקס עם מייפל וקוביית חמאה. מה לעשות, היינו חייבות להתפשר ולדחות את הקבב והשניצל לפעם הבאה.
ו... יש גם בראנצ'ים שווים בקרוב. אולי אני אעשה גיחה נוספת ואוסיף לבראנץ' קבב ושניצל.

אהבנו
YAVNE
יבנה 31, תל אביב
03-6821888






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...